Demantios Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvem tror du vinner? Alonso virker stø i år Lenke til kommentar
Straits Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tror Alonso eller Raikonnen vinner vm i år.. Er selv McLaren fan, så får vel satse på at Schumi fortsetter som han har gjort, med punkteringer og slik annet små snacks.. Og at Kimmi vinner vm.. Lenke til kommentar
Duval Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Fernando Alonso vinner om han fortsetter i samme kurs. Raikkonen har muligheter til å gjøre det bra, men som han sier selv så må McLaren jobbe med holdbarheten på motoren og resten av bilen. Schumacher har hatt uflaks i år samt en dårlig bil. Ferrari må absolutt jobbe med utviklingen av den nye bilen, men spørs hvor lenge de gidder å satse i 05-sesongen før de begynner å se på 06-sesongen. Jeg er selv tifosi på min hals og har vært det siden jeg skjønte hva Formel 1 var, men innser at Schumacher har så godt som ingen mulighet til å vinne gull eller å få en pallplass om de fortsetter i samme stil. Dog har de hatt filleproblemer, som punktering i siste. Dette er vanskelig å gjøre noe med. Han har også hatt uflaks på kvalifisering. På Imola bomma han på én eneste sving på den siste kvalifiseringen og falt nedover på resultatlista, likevel kjørte han seg opp fra 12. til 2. plass. Hadde han ikke hatt uflaks på det lille våte partiet i svingen, så hadde han vunnet. Ingen tvil om det. Ellers har jeg tro på Toyota, med Trulli og Ralf i førersetene samt Renaults andrefører Fisichella. Er ellers skuffet over Rubens' innsats så langt, han var kanon i fjor, virker som bilen stopper dem begge i år. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Schumi begynner og bli gammel, men er god til og kjøre, da det virker som Ferari har problemer med bilene sine, Ble sagt at de hadde hentet ut de siste hestene av sin nye bil, men etter kvalifiseringen i helgen hvor han kom dårlig ut. Fernando alonso gjør det bra for tiden så jeg holder en knapp på han i år selv om Kimmi Raikonnen som også gjør det bra, synd moteren til Mclaren, Mercedes ikke holder, da han hadde muligheten til og vinne for et par løp tilbake. Lurer litt på Toyota også da de har fått inn litt frisk blod i Teamet sitt, Ralf Schmacher er ikke dårlig da han gjorde og gjør det svært bra i Toyota, men Gjorde det like godt i Williams da vil det si at Toyota har kommet seg veldig i vinter. Lenke til kommentar
Duval Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Toyota har alle forutsetninger til å gjøre det bra: Masse penger og dyktige folk. Når det gjelder Schumachers alder, så er bare Rubens tre år eldre og Fisichella fire år eldre, så det er vel ikke så ille. Men uansett, får man nok en ny fører om ett eller to år. Da vil jeg spekulere i Kimi Raikkonen, Jenson Button og selvfølgelig Fernando Alonso. Mark Webber er også et hett tips for fremtiden. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hadde jo vært litt kult om noen andre kunne vinne snart i alle fall, så langt har vel Michael hatt såpass mye problemer at det ser lovende ut for andre. Men si meg, etter å ha sett Monacco i går, hvor går engentlig grensen for grisete forbikjøring? Må jo si det var strålende underholdning på en bane hvor det ellers stort sett er hvem som fullfører samt pitstop som avgjør. Men jeg husker ikke navnene, men det var jo opptil flere ganger jeg så at man la seg til venstre og bremset sent (for sent) ved sjikanen etter tunnelen. Og de bremset såpass sent at de ikke selv klarte sjikanen, og presset den andre av veien, for og ungå og bli påkjørt rett i siden. Var jo også en forbikjøring i den krappeste lange svingen på innsiden, som var helt kamikaze. Akkurat den ser jeg jo ikke noe galt med i og for seg, men alle fire hjul var vel strengt tatt utenfor banen... (synd bilen ikke tålte stuntet) Men ja, jeg så ikke pressekonferanse, så vet ikke om det har blitt noen etterspill, men er det altså lov og gjøre som det ble gjort i svingen etter tunnelen, eller var det litt på kanten? Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Schumacher ser ut til å komme tilbake til formen for øyeblikket denne sesongen, men tror fremdeles på favoritten Alonso Endret 27. april 2006 av JaguarXKR Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 helt erlig tror jeg alonso vinner. men håper nok på kimmi....^^ stø kar.. fin dame å btw:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå