Howard_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sjekket etter oppdateringer på windows update i sted, joda der var det ny driver til tastaturet mitt, innstalerte dette og wtf Når jeg trykker på scrolle hjulet på musa, åpnes Mine dokumenter av alle ting. Dette er urolig irriterende vanligvis har den knappen låst scrollefunksjonen, slik at jeg ved å føre musa opp eller ned kan scrolle i den farta jeg vil ha selv. Dette er en funksjon jeg har vendt meg til og bruke, så nå åpnes mine dokumenter ca 1 gang i minuttet! noen som vet hvor jeg kan endre dette tilbake? Har rullet tilbake drivere på både mus og tastatur flere ganger men det samme skjer hver gang, så jeg mistenker en register oppføring, men jeg kan ikke finne den. denne musa tastaturet har jeg ikke anelse om, kjøpt på clas for noen år siden. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 egenskaper for musa og velg drivere og so rull til bake "roll back" Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Har rullet tilbake drivere på både mus og tastatur flere ganger men det samme skjer hver gang, så jeg mistenker en register oppføring, men jeg kan ikke finne den. Liker ikke quote meg selv men Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Etter langt om lenge fant jeg ut at, når jeg la inn de nye driverene la deg seg et program i bakgrunnen. Fjernet dette, nå er det bare fryd og gammen. Håvard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå