Zepticon Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Når jeg skal logge på som Administrator på XP home så får jeg opp følgende beskjed: "Kan ikke logge på fordi det er begrensninger på kontoen" Hva betyr dette? Og hvordan skal jeg klare å logge meg på som administrator? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Prøv dette: Når du er i velkomstskjermen så trykker du ctrl+alt+del 2 ganger. Da får du "vanlig" innlogging. Prøv igjen der. Mulig du ikke kan være logget på masknen med kontoen din for å komme deg inn på admin kontoen. Kan hende du må logge deg av og gjøre det tipset over. Endret 29. april 2005 av TCi Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Har prøvd dette og det gir samme resultat.... Lenke til kommentar
tukols Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvis du starter i sikkerhedsmodus, (f8 under oppstart) får du lov til å logge deg på som "ren" administrator. Hvis du går ut i kontrollpanel, og brukerkonto, så er det vel en der som du kan se det står computeradministrator på? Hilsen tukols Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Kommer ikke inn i sikkermodus... Og jeg må ha Administrator kontoen, ikke en konto med admin rettigheter.... Hvordan gjør jeg dette i XP Home? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har du fått logget deg inn som Administrator før? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Du har ikke fått virus vel? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=411774 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Du har ikke fått virus vel?http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=411774 Han har ikke symptomene til det viruset der. Jeg hadde det viruset der og det var ganske lett å fjerne det manuelt og det gjorde ingen skade enn å sende seg til andre i messengerlisten din. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ja, så er det sikkerhetsmodus du skal i. Får du noen feilmelling når du prøver å gå i sikkermodus? Har selv xp home, og har ingen problemer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå