xD^^ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg vil gjerne at dere poster dere skumleste opplevelse her: Takk! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 møtte en gang en sjiraff som grynta til meg... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Lol Erlend! Du har vel ikke møtt Jack Bauer og Sam fisher a? Endret 28. april 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 ' date='29/04/2005 : 00:25'] Lol Erlend! Du har vel ikke møtt Jack Bauer og Sam fisher a? eehm.. de ligner jo begge på sjiraffer da.. så nesten.. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Å gå på taket med bil midt på natta for så å krype ut av bilen uten noen som helst retningssans i bekmørket er lite koselig. Slapp unna med noen saftige blåmerker og stiv nakke. Ikke alle som er like heldige. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Den skumleste opplevelsen har jeg hatt bak rattet i en bil. Jeg kjører østover på E18 tidlig en lørdag morgen. Det er liten trafikk og tørt føre på tofelts-motorveien jeg kjører på. Jeg kommer rundt en slak sving og har ca 90 km/t på nåla når en bil med utenlandske skilter plutselig kommer rett imot meg. Han holder på å kjøre forbi en trailer og gir faen i motgående trafikk. Heldigvis for oss begge klarer han å kaste seg inn i riktig felt i siste tiendelssekund. I ettertid er det rart å tenke på at dersom jeg hadde startet turen ett sekund tidligere den morgenen, eller bare hadde kjørt litt fortere, ville det blitt en stjernesmell av dimensjoner. Nå skjønner jeg iallefall hva avisene mener når de skriver at "ulykken skyldtes at en bil kom over i motgående fil." Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Såpass ja! Shit! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Da jeg satt meg fast i mellom to tømmerstokker ved siden av et jordvepsbol Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 HAHAHA tabbe 2k Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Den gangen jeg sykklet på et kommlokk og nesten brakk ryggen, slapp unna med skulder ute av ledd og brukket høyrearm + problemer med ryggen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Den gangen jeg fikk juling av en gjeng og trodde alt håp var ute. Heldigvis var det ikke det, en kar kom og hjalp meg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Den skumleste opplevelsen har jeg hatt bak rattet i en bil. Jeg kjører østover på E18 tidlig en lørdag morgen. Det er liten trafikk og tørt føre på tofelts-motorveien jeg kjører på. Jeg kommer rundt en slak sving og har ca 90 km/t på nåla når en bil med utenlandske skilter plutselig kommer rett imot meg. Han holder på å kjøre forbi en trailer og gir faen i motgående trafikk. Heldigvis for oss begge klarer han å kaste seg inn i riktig felt i siste tiendelssekund. I ettertid er det rart å tenke på at dersom jeg hadde startet turen ett sekund tidligere den morgenen, eller bare hadde kjørt litt fortere, ville det blitt en stjernesmell av dimensjoner. Nå skjønner jeg iallefall hva avisene mener når de skriver at "ulykken skyldtes at en bil kom over i motgående fil." Oj, den er skummel ja Kan bli redd av å tenke på hvor store konsekvenser små ting kan ha. Hvor mye det ene, lille sekundet kan bety. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Når jeg var 9-10 år og skulle gå på do på toget, og der satt det en narkoman med en sprøyte i armen. Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Når jeg var 9-10 år og skulle gå på do på toget, og der satt det en narkoman med en sprøyte i armen. Får frysninger på ryggen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vel, ble truet på livet av 8-10 karer med balltre en gang. Ble også sparket i trynet av 15 stk ved en senere anledning. Var litt bekymret da. Hvorfor jeg ble utsatt for det her? Ikke spør meg. Kan vel ha noe med at sånne som meg får mye uønsket oppmerksomhet fra arbeiderklassebarna. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det må være den gangen jeg satt på han som jeg gikk i lære hos for ca 8år siden en tidlig morgen. Vi var på vei over en bro(straumebroen vestgående løp for de som er kjent på sotra), da en glof kom over i feil kjøreretning (fyren hadde sovnet ved rattet) og vi kjørte en caravelle. For å si det kort, vi fløy over passasjer siden hans i 70 km\t. På caravellen var det bare høyre framdekket som ble ødelagt og p.gr av den enorme torpedoveggen som er i front på disse bilene gjorde nok sitt til vi ikke fikk noen skader. Bilen hans var ikke til å kjenne igjen, most ned under autovernet på førersiden og klemt flat på passasjersiden. Ingen kom tilskade. han hadde heller ikke forsikring på bilen sin, en ungdom som kjørte. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Var vel en 10 år, og gikk fra bussholdeplassen og hjemover. Må gå et kort stykke langs en smal vei med 80 km/t. Plutselig kommer en stor trailer med tømmerstokker mot meg rundt en sving, og det neste jeg ser er en tømmerstokk som kommer ovenfra og rett mot meg. Løp fremover, og den traff bakken bare 2-3 meter bak meg. Flere tømmerstokker datt av like etterpå. Men sjåføren merket det ikke, eller dreit i det, for han bare kjørte videre. Hadde bussen vært 10 sekunder senere den dagen, hadde jeg ikke hatt sjans til å komme unna ettersom det datt av flere like etterpå. Ellers har jeg ikke opplevd noe så veldig skummelt. Fikk en trailer mot meg i en sving der han hadde kjørt litt for langt ut i feil kjørebane, men tvingte min bil nesten ned i grøfta på min side, så det gikk bra. Etter disse to opplevelsene har jeg fått et eller annet mot trailersjåfører... mange av de som ikke skulle hatt førerkort. Dere skulle sett hvordan de kjører på disse smale veiene jeg snakker om. Helt sykt. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ikke alt for lenge siden, en BMW kjører på feil side på E6 mot meg .. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Den gangen jeg fikk juling av en gjeng og trodde alt håp var ute.Heldigvis var det ikke det, en kar kom og hjalp meg. 10 år og allerede med i gjengoppgjør... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Var ganske skummelt å møte Pelle Politibil i virkeligheten må jeg si.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå