ilpostino Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg kjøpte nytt batteri til telefonen min idag, satte det i telefonen og koblet til laderen. Rett etter jeg begynte å lade telefonen fikk jeg ikke skrudd den på og tenkte at den sikkert måtte lades litt før jeg fikk skrudd den på. nå har det gått cirka to timer og jeg få fremdeles ikke skrudd på telefonen. noen som vet hvor lenge telefonen må ligge til lading før jeg får skrudd den på? Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Om batteriet er helt flatt kan det hende at du må vente noen minutter med å slå på telefonen. Nå er det bare å slå den på. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) batteriet er helt nytt og jeg regner med at det er helt flatt, men når tlf har ligget til lading i to timer.... så bør jeg vel kunne skru på tlf....(?) edit: forskjellen på disse batteriene er at det nye er på 1260 mAh mens det gamle er på 1000 mAh.... Endret 28. april 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det høres ikke helt bra ut. Når man kobler til et nytt batteri, skal det gå ann å skru på telefonen nesten med en gang, selv om batteriet var helt flatt til å begynne med. Det er selvfølgelig mulig at du har kortsluttet/ødelagt ett eller annet siden det nye batteriet er 1260 mAh. Sa de i foretningen du kjøpte mobilen at det skulle gå greit å bruke det batteriet? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Det høres ikke helt bra ut. Når man kobler til et nytt batteri, skal det gå ann å skru på telefonen nesten med en gang, selv om batteriet var helt flatt til å begynne med. Det er selvfølgelig mulig at du har kortsluttet/ødelagt ett eller annet siden det nye batteriet er 1260 mAh. Sa de i foretningen du kjøpte mobilen at det skulle gå greit å bruke det batteriet? jeps. batteriet er av samme type/modell som det jeg hadde.. det kom også i en original SonyEricsson forpakkning... edit: ifølge nettsidene til SonyEricsson skal det gå ann å bruke dette batteriet til den modellen jeg har. Endret 29. april 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
cnil Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hmm, da er det noe som ikke helt som det skal. Jeg ville prøvd å gjøre litt forskjellige ting (typisk ta ut og inn batteri, sim-kort osv). Vil den ikke på etter det, får du gå til forhandler å snakke med dem. De skal jo ha peiling (selv om det ikke alltid virker sånn ). Lykke til uansett! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Lykke til uansett! takker. var innom forhandler idag og leverte det tilbake. de hadde (selvfølgelig) ikke noen inne, så han skulle bestille slik at jeg fikkd et på mandag. så få håpe det jeg får da funker bedre... Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Om mobil med helt flatt batteri ikke vil slå seg på etter 1 min lading er det ingenting galt med det. Om den ikke vil etter 10 min eller mer dog, da er det noe galt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 sånn mens vi er igang: holder batteriet lenger hvis det er på 1260 mAh enn hvis det er på 1000 mAH? Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 sånn mens vi er igang: holder batteriet lenger hvis det er på 1260 mAh enn hvis det er på 1000 mAH? Ja. Om kvaliteten er den samme bør batteriet da vare 26% lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå