newsflash Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Heisann! Har faatt i oppgave aa lage en presentasjon om meg fra jeg ble foedt til "graduation" naa i mai her i en business klasse, problemet er at jeg leter etter musikk som er litt sentimental og som mans kan mimre til, tenker da paa bla. Green Day med "Time of your life". Hvis noen har noen forslag hadde det vaert flott! Oyvind Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Tja: Righteous Brothers - Unchained Melody Enya - China Roses De har kanskje ikke så alt for mye med tid å gjøre, men de er iallefall sentimentale. Det er iallefall en tidsreferanse i Unchained Melody. De to forslagene mine kan vel passe til barndomsbilder o.l Lenke til kommentar
johnj Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Mine umiddelbare forslag: Coldplay - "We Never Change" Bent Fabricius-Bjerre/Tommy Reilly - "Reodors Munnspill-ballade" T.A.T.U. - "30 Minutes" Edward Elgar (komponist) - "Pomp and Circumstance" Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Mine umiddelbare forslag: Coldplay - "We Never Change" Støttes! Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Takker! Skal sjekke dem ut, trenger nok noen flere for det skal vare bortimot 20 min, saa bare la det komme hehe. Oyvind Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Om du skal ha klassisk musikk, så burde du i alle fall ikke ha Pomp and Circumstances march no. 1 (det er en engelsk nasjonalistisk sang) Om du skal ha noe klassisk så burde du prøve : Jeremeiah Clarks - The Prince Of Denmark's March. (den går noen ganger, feilaktig, under navnet Trumpet Voluntary) Enya's Na Laetha Geal M'óige kan jo passe bra, spesielt med tanke på at navnet på sangen oversatt til engelsk er The Bright Days of My Youth. Lykke til Endret 29. april 2005 av Glortelion Lenke til kommentar
johnj Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Om du skal ha klassisk musikk, så burde du i alle fall ikke ha Pomp and Circumstances march no. 1 (det er en engelsk nasjonalistisk sang) Oops... Tenkte på denne siden det er den klassiske "graduationlåta" på collegeavslutninger. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Pink floyd - time må jo være midt i blinken. pink floyd - high hopes a-ha - summer moved on sondre lerche - days that are over the beatles - in my life disse sangene tror jeg passer veldig godt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Joe Cocker / Beatles - With a little help from my friends.. Theme from the Godfather Forever Young? Neil Finn - Don't dream it's over!? hmm.. vet sannelig ikke om det var noe slikt du tenkte på jeg.. !? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Konishi Kayo & Kondoo Yukio - Lilium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå