LordOfDeath Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) hallo Kjøpte meg et nytt Sapphire 9800PRO kort her om dagen. Satte det inn, og alt fungerte greit. Uninstalerte de gamle driverne, og restarta, og alt funker fint. Men når jeg la inn nye omega eller catalystdrivere, slår skjermen seg bare av rett etter at den windowsloadinga er ferdig. Hvis jeg prøver å starte i sikkerhetsmodus, fungerer alt greit, og hvis jeg uninstalerer driverne får jeg starta helt fint i windows. Delene jeg har er: Abit Nf7-v2 AMD xp2400+ (@2.6Ghz) 2x256Twinmos BH-5 rambrikker (pc3200) Sounblaster platinium ex sapphire 9800Pro Har også prøvd å reinstalere windows, uten mer hell... Håper noen vet hva som kan være problemet her... Endret 28. april 2005 av LordOfDeath Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 under oppstart trykk F8 velg da VGA mode (eller noe sånt) Sett di riktige skjermkort instillingene Så restarter du igjen å ser hva som skjer Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) har du serice pack 2 til widows? Endret 28. april 2005 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har du prøvd å vente et par sekunder før du skrur av maskinen i ren fustrasjon? Husker jeg hadde noe alla samme "problemet" med mitt ASUS9800XT, men der kom skjermen på igjen etter noen sekunder... Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 haha, fant feilen... jeg har også kobla i en projektor på den andre utgangen, og dermed ble denne satt som førsteskjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå