ED209 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Hva hvis du sitter på job/skole og sjefen/lærer kommer forbid? Not my problem. Kan vel kanskje si: "BUSTED!!!!!" :!: Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ha...Ha..en mann hoppe opp og ned naken med et skilt.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skjønner ikke at folk kan si at det er greit å være homo. Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skjønner ikke at folk kan si at det er greit å være homo. Hva i alle dager hadde den kommentaren der med topic å gjøre? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skjønner ikke at folk kan si at det er greit å være homo. Hva i alle dager hadde den kommentaren der med topic å gjøre? Hvis du har sett på linken så skjønner du det ja. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Den har da ikke en dritt å gjøre med homofili... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hehe.. noen har hatt veldig lite å gjør på Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 jeg åpna den driten midt i norsk timen og hadde lyden helt opp Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Skjønner ikke at folk kan si at det er greit å være homo. Hva i alle dager hadde den kommentaren der med topic å gjøre? Hvis du har sett på linken så skjønner du det ja. Så da på linken før jeg svarte, men den har da ingensammenheng med ytringen din. Kan ikke se noe om at noen her i tråden har uttalt seg om at det er greit å være homo eller ikke, var derfor jeg spurte. Er du bare ute etter å fyre opp under fordommer (igjen)? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hmmm, rart ingen admin har følt seg truffet av denne? :!: Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 http://home.elka.pw.edu.pl/~pgrabow1/kolezka.swf?name=m-momr :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Får dere gi dere med alt det homsepratet fjortisser :!: Man begynner å lure når dere understrekerdere at dere ikke er homoer hver gang dere ikke ser en mann fullt påkledd. :!: Endret 30. april 2005 av Håvi Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Var morsom den ja når man er VELDIG trøtt Lenke til kommentar
akarno Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det skal du faen meg ha, du kvapp meg noe sykt, lyden sto drithøyt på (uten lyd fra det) og helt stille i huset :!: Lenke til kommentar
L.. Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Gett hvor mange ganger jeg fikk denne i retur i løpet av EN DAG. Doooh. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 SANGEN ER KONGE! DEN ER PÅ HJERNEN! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hmmm, rart ingen admin har følt seg truffet av denne? :!: Jeg kan godt fortelle deg hvorfor. Fordi det er barnslig. Det går ikke an å føle seg truffet av det som vises der. EDIT: Vel, mannen og sangen er kule. Det å plassere "HW.no" på skiltet er ikke såååå morsomt. Endret 3. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Jeg kan godt fortelle deg hvorfor. Fordi det er barnslig. Det går ikke an å føle seg truffet av det som vises der. EDIT: Vel, mannen og sangen er kule. Det å plassere "HW.no" på skiltet er ikke såååå morsomt. Er det ikke flott at en 30 åring kan være barnslig?? Hvis ikke voksne klarer å beholde barnet i seg, hvordan ville da verden sett ut? Siterer: Når skjønte du at du var blitt voksen? – Det har jeg ikke blitt ennå. Jeg synes synd på dem som sier at de er blitt voksne, for de har mistet barnet i seg underveis. Hentet fra denne artikkelen. Etter å bedømme, så virker det som om de fleste som har sett den syntes det var morsomt. Dessuten ligger tråden under humor. Edit: Hmmm, rart ingen admin har følt seg truffet av denne? :!: Fikk du ikke med deg ironien forresten? Dessuten oser det av ironi i overskriften og det første innlegget mitt. Endret 3. mai 2005 av ED209 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå