Gå til innhold

Hvordan er dine drikkevaner? (alkohol)


Feh

Anbefalte innlegg

/[etallica' date=01/05/2005 : 00:54] Jeg drikker ikke fordi jeg har sett følgene, lillebroren min drakk en kopp karsk, han var syk i en hel uke etter det.

Hahaha, eid!

 

Men, fra spøk til revolver. Var fantastisk mye alkohol i omløp i natt. Og resultatet er at jeg sitter og skjelver her i stolen. Bakrus er naturens måte å si at du har vært slem gutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men, fra spøk til revolver. Var fantastisk mye alkohol i omløp i natt. Og resultatet er at jeg sitter og skjelver her i stolen. Bakrus er naturens måte å si at du har vært slem gutt.

Finn sengen mann sov ut rusen klokken er 10:17

Skal på golfbanen snart. Dessuten er hodet mitt i armymodus, helt umulig for meg å sove noe lengre enn 0900.

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å drikke en øl som du får kjøpt på ultra; typisk jenteøl. Den har 20% færre kalorier og 60% færre karbohydrater og er kjempegod. Den går rett ned, og den blir jeg bare sånn deilig full av. Begynner aldri å gråte eller noe sånt i fylla, gir for det meste faen i alt. Kanskje ikke like bra i alle situasjoner.

 

Ellers drikker jeg Sierra Tequila, Vikingfjord og noen ganger rusbrus. Jeg drikker ofte litt for mye enn for lite, men jeg blir ikke en idiot i fylla.

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å drikke en øl som du får kjøpt på ultra; typisk jenteøl. Den har 20% færre kalorier og 60% færre karbohydrater og er kjempegod. Den går rett ned, og den blir jeg bare sånn deilig full av.

Sett meg ut den jeg og. "trenings-øllet" hehe, nesten sunnere enn vann!

Lenke til kommentar

De første gangene jeg drakk gikk det for det meste i øl og vin, tatt fra kjøleskapet til mamsen og papsen :p Så kom den tiden hvor jeg kjøpte hb, blandet det oppi en flaske med tyrkisk-pepper blanding fra Europris, var ganske godt faktisk. :love: Men så ble det jo kjent at det var mye metanol ute og gikk på markedet, og sluttet derfor å bestille hb fra folk jeg ikke engang kjente. Gikk over til øl, og har holdt meg der siden.

 

Drikker ikke så veldig ofte, kanskje bare et par ganger i måneden. Det kommer an på om jeg har god økonomi eller ikke. Var ute i går, så det blir vel et par uker til neste gang tipper jeg ;)

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å drikke en øl som du får kjøpt på ultra; typisk jenteøl. Den har 20% færre kalorier og 60% færre karbohydrater og er kjempegod. Den går rett ned, og den blir jeg bare sånn deilig full av.

Sett meg ut den jeg og. "trenings-øllet" hehe, nesten sunnere enn vann!

Pingle :p

 

Nei skal man drikke øl så skal man drikke øl.

Lenke til kommentar
Aahh, fett.. :p

Vet du hvor parken ved bilbioteket og Park er? Eller dr det kanskje fjordparken? Ihvertfall så er det en fontene der som jeg har stått midt oppi snurra rundt og pissa i grotesk fyll.. ;) Tror jeg tryna også.. :roll: *kremt*

Ja veit om den parken der. Fjordparken er bak osram på brakerøya. Hvis det heter det der da :) Der de bygger ny bro :thumbup:

Lenke til kommentar

Var i fordparken i går jeg og :D Hvis du la merke til det, så hadde vi en såkalt "Combicamp" (ser ut som et stort fortelt til campingvogn).... :p

 

Drakk et par flasker vin så blei jeg i god form... Postgirobygget var skuffende though... Hadde en stygg skade på fingeren så formen ble fort litt dårligere :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...