Gå til innhold

Hvordan er dine drikkevaner? (alkohol)


Feh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drikker stort sett bare når jeg er ute på spillejobb, da er det jo gratis :p . Får faktisk betalt for å drikke, hvor bra er ikke det?

 

Fra spøk til tull og tøys: Jeg drikker lite, er aldri på grisefylla. Drikker øl fordi det er godt, that't it. Jeg har ikke noe behov for å drikke meg snydens og bli dårlig.

Lenke til kommentar
Å, hvorfor det? :p Er jo bare 14 da.. Er 1.60 høy, veier 38kg så jeg tåler ikke så mye!

VAr ikke sånn ment hehe. For all del holder lenge for deg og siden du er 14 er du unnskyldt :) det jeg tenkte på var å drikke rusbrus og snylte sprit. Men siden du er fjorten år det unnskyldt:)

Lenke til kommentar

:!: Varierer jo litt da.. Pleier alltid å ha litt backup for meg seg (drikker vel opp 2-3 før festen så jeg er godt i gang) og det er ALLTID noen idioter som har med 96 som de blander ut med alt slags mulig tull.. Og når folka er godt fulle og jeg bare brisen har jeg fordelen av at jeg kan stikke av med drikka dems! :thumbup::p

Lenke til kommentar

Drikker vel kanskje 2 ganger på 3 uker sånn i gjennomsnitt.... kanskje 3 ;) Er student, og festmiljøet kan man ikke klage på! Derfor er det blitt en del drikking det siste året... Vel vel, man lever bare en gang

 

Drikker stort sett bare øl. Til tider andre ting dersom forholdene skulle ligger til rette for det. Føler jeg har mest kontroll med øl

Endret av knutmarius
Lenke til kommentar

Til dere som ikke drikker: For all del, det respekterer jeg jo. Men kunne være interessant å høre hvorfor? Legg til hvor gamle dere er i svaret... Det har jo ofte en del og si. Hvis du er 15-16 år og ikke drikker så er jo det helt vanlig (og det kan jo hende det forandrer seg). Det jeg i bunn og grunn vil fram til her; Er det erfaring som har holdt dere borte fra alkohol, eller er det en forestilling om hvordan det er?

Lenke til kommentar
Til dere som ikke drikker: For all del, det respekterer jeg jo. Men kunne være interessant å høre hvorfor? Legg til hvor gamle dere er i svaret... Det har jo ofte en del og si. Hvis du er 15-16 år og ikke drikker så er jo det helt vanlig (og det kan jo hende det forandrer seg). Det jeg i bunn og grunn vil fram til her; Er det erfaring som har holdt dere borte fra alkohol, eller er det en forestilling om hvordan det er?

Vel...først og fremst; jeg er 18 år, og JA, jeg har drukket alkohol.

(Nå hørtes det ut som jeg presenterte meg selv på møte for anonyme alkoholikere:blush: )

 

Uansett....grunnen til at jeg ikke drikker...vel, jeg vil bare ikke. Jeg trenger ikke alkohol for å ha det gøy. Jeg er utadvent og full av liv uansett, så alkohol er ikke nødvendig.

Dessuten...vel, noen ville vel tro det var foreldrene mine som gjennom hele barndommen har sagt strengt til meg at "du skal ikke drikke alkohol". Men nei, det er det ikke. Foreldrene mine synes det er helt greit om jeg gjør det, men det at jeg ikke vil er bare noe jeg har funnet ut selv. Tror kanskje jeg er mer fornuftig enn mange vanligvis er på min alder.

 

Jeg har ikke noe imot alkohol generelt sett...vel...jeg liker jo ikke fulle folk. I hvertfall ikke når det blir for mye av det. Jeg synes ikke fulle folk er morsomme. Jeg synes de driter seg ut, og det er bare trist å se på :no:

 

Kanskje det vil forandre seg med tiden. Hvem vet. Men for øyeblikket så har jeg ikke noe særlig lyst til å drikke, og da ser jeg ingen grunn til at jeg skal gjøre det.

 

Men for all del folkens, drikk så mye dere vil, men respekter at jeg ikke gjør det. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
/[etallica' date=01/05/2005 : 00:54] Jeg drikker ikke fordi jeg har sett følgene, lillebroren min drakk en kopp karsk, han var syk i en hel uke etter det.

 

Btw, er 15 år gammel.

 

*hate alkohol*

Det må ha vært noe annet enn karsk i den kaffekoppen :) Ser ut som du allerede har lært deg å hate alkohol, da gjenstår det bare å elske det så har du mitt forhold til alkohol...

Lenke til kommentar

Nevnarion: veldig bra skrevet og forklart! Er helt enig det du skriver selv om jeg selv drikker alkohol..

 

Synes og det er dumt samfunnet er blitt slik at det dskal være vanskelig å ikke drikke.. Se feks på inlegget til Glkisevask : "Er det sånn å forstå at de fleste nerder ikke drikker?" -Det kommer fra en 14 åring som drikker rusbrus(trenger vel ikke kommentere mer)

 

For det første det er ikke tøfft å drikke det er mer tøft å ikke gjøre det! Det er de sterke som står mot strømmen mens de svake følger med..

Lenke til kommentar

I dag må man nesten ha en unnskydning for å ikke drikke, det syns jeg er irriterende. Når jeg sier at jeg ikke drikker meg full får jeg noen ganger rare blikk, som om jeg skulle være sinnsyk. Jeg liker det ikke, enkelt og greit. Ikke tåler jeg sprit heller.

 

Respekter hverandre så går det greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...