Gå til innhold

Hvordan er dine drikkevaner? (alkohol)


Feh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg hadde en "fjortisperiode" der jeg kunne feste ganske ofte. Dette er altså lenge siden. Etter russetiden (2003) minket dette tullet, og nå synes jeg det bare er tiltak å gå på byen. Spesielt fordi man ikke kan kjøre hjem igjen og sånt.

 

Men prøver å være litt sosial av og til. En pizza og noen øl og deretter en bytur går bra. Jeg er jo tross alt student nå for tiden :).

 

Drikker vel det som er å drikke nå for tiden. Men rusbrus er jo bare sukkervann :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har aldri drukket (er jo bare 15 år) og har ingen planer om det med det første. Har fått tilbudet dog. Jeg har også mistanke om at en jente jeg var på fest hos blandet noe i fantaen min :p Hun fniste i alle fall veldig når hun så at jeg drakk den osv. Men det går sikkert bra. har ikke valgt å drikke noe selv i alle fall. Ser ikke helt poenget liksom.

 

Herr Brun

Lenke til kommentar

12 øl på vors og 2-5 halvlitere ute.

Drikker skjelden kun sprit... Drukket sporadisk fra jeg var 14-16 og oftere 16-18(litt vanskelig å finnanseiere) militæret ble det ikke så ofte pga det ikke passet i tjenesten siste halvåret. 19-20 minst en gang pr helg pga dame og helge jobbing ble det begrenset 20-21. Januar forlot madammen meg. i mai mister jeg jobben så da er hver fredag og lørdag ledig og kanskje en torsdag i ny og ne, men om pengene godtar det blir en annen sak.. Er liksom ikke noe annet å gjøre når man er singel. Utenom "flatfylla" tar jeg meg en øl en skjelden gang..

Lenke til kommentar

Ikke drukket på en måned, dette tror jeg er ny rekord de siste 4 årene.

 

Sprit; det holder jeg meg unna siden jeg var litt uheldig å knuse et speil og kroppsdeler for en stund siden. Selv om det ikke var min feil så velger jeg og begrense sprit til et minimum. Øl drikker jeg til den store gullmedaljen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...