diversity Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Drikker 1-2 ganger i måneden. Drikker øl, lenge siden det var noe sterkere her i gården. (ja, har noen flaue opplevelser ja) Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Drikker sjelden. Lenge siden sist nå. Gjør vel begge deler; spyfylla og et par pils til maten en sjelden gang. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 12 stk øl på fredag og 12 stk på lørdag sann ca Har drukket hver helg i snart et år nå, jeg skal roe ned litt når jeg har rundet sirkelen Rik du eller? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Drikker _nesten_ aldri... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Husker jeg hadde en "fjortisperiode" der jeg kunne feste ganske ofte. Dette er altså lenge siden. Etter russetiden (2003) minket dette tullet, og nå synes jeg det bare er tiltak å gå på byen. Spesielt fordi man ikke kan kjøre hjem igjen og sånt. Men prøver å være litt sosial av og til. En pizza og noen øl og deretter en bytur går bra. Jeg er jo tross alt student nå for tiden . Drikker vel det som er å drikke nå for tiden. Men rusbrus er jo bare sukkervann Lenke til kommentar
enl Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Er glad i øl, men det er alt for dyrt i Norge. Hender jeg drikker litt når jeg er på kontinentet da Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Drakk veldig mye i perioden 16-20år, mye festing og turer på byen. Har hatt fast følge i 3år nå så har minsket endel. Faktisk ikke drukket siden nyttårsaften nå, og da endte jeg opp på sykehus i 5dager så like greit å ta det med ro kanskje.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har aldri drukket (er jo bare 15 år) og har ingen planer om det med det første. Har fått tilbudet dog. Jeg har også mistanke om at en jente jeg var på fest hos blandet noe i fantaen min Hun fniste i alle fall veldig når hun så at jeg drakk den osv. Men det går sikkert bra. har ikke valgt å drikke noe selv i alle fall. Ser ikke helt poenget liksom. Herr Brun Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 En sjelden gang, Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har ingen form for drikkevaner! ^_^ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg drikker veldig sjelden. Kan gå mange måneder mellom hver gang jeg drikker litt alkohol. Endret 30. april 2005 av Stine Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 noe må man skylle paraceten ned med... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 noe må man skylle paraceten ned med... Blande alkohol og piller er da ekstremt lite heldig ...? Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 noe må man skylle paraceten ned med... Blande alkohol og piller er da ekstremt lite heldig ...? det forklarer mange av utvekstene mine der nede Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 hmmmz0r? det er mye din skyld også Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 12 øl på vors og 2-5 halvlitere ute. Drikker skjelden kun sprit... Drukket sporadisk fra jeg var 14-16 og oftere 16-18(litt vanskelig å finnanseiere) militæret ble det ikke så ofte pga det ikke passet i tjenesten siste halvåret. 19-20 minst en gang pr helg pga dame og helge jobbing ble det begrenset 20-21. Januar forlot madammen meg. i mai mister jeg jobben så da er hver fredag og lørdag ledig og kanskje en torsdag i ny og ne, men om pengene godtar det blir en annen sak.. Er liksom ikke noe annet å gjøre når man er singel. Utenom "flatfylla" tar jeg meg en øl en skjelden gang.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Drikker når dagsformen og utelivskalenderen tilsier at det blir en fin dag ute. Blir som regel 1 dag i uka. 12 pils hjemme for å så ta 3-4 halvlitere ute på byen. Holder meg unna spriten, den gjør meg aggressiv. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Drikker ikke mye. Det er riktig nok gøy å sjangle bortover, men det er ikke gøy å våkne opp etterpå, dessuten påvirker øl treningen på en negativ måte. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ikke drukket på en måned, dette tror jeg er ny rekord de siste 4 årene. Sprit; det holder jeg meg unna siden jeg var litt uheldig å knuse et speil og kroppsdeler for en stund siden. Selv om det ikke var min feil så velger jeg og begrense sprit til et minimum. Øl drikker jeg til den store gullmedaljen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå