Gå til innhold

Hvordan er dine drikkevaner? (alkohol)


Feh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drikker som regel hver helg,hvis jeg har penger,noe jeg har hatt det siste halvåret... og ja,det pleier å bli grisefylla,noe som gjør at jeg ligger med total angst neste døgnet,og noen ganger døgnet etter det... men gir meg ikke av den grunn ... den som gir seg er en dritt :p ... Kan også gå på fylla på midt i uka hvis det er ''grunn'' til det...

Lenke til kommentar

Noen ganger lite og andre ganger litt mer. Ett par drammer og 6-8 rusbrus ca tredjehver helg. Er bare de gangene jeg har det skikkelig moro jeg drikker mye, da skjer det saker og ting som man kanskje ville ha tenkt seg om 3-4 ganger hvis man hadde vært edru.

 

Drikker ikke like mye som kameraten min, blir full hver gang og har fylleangst dagen etter, alltid!

Lenke til kommentar

En annen kompis i russetida dreit og pisse på seg selv så det var et helvetes søl på kjøkkengulvet der det skjedde, så la han seg til å sove i all mølja :D

Et par timer senere våkna han opp og grynta og henta en kniv i kjøkkenskuffen og så stygt på de andre, så la han seg ned i sin egen mølje igjen... LOL! Var heldigvis ikke mitt kjøkken men. Han drikker også no helt jævli hver gang!

Lenke til kommentar
Drakk øl før. Nå tåler jeg ikke det av en eller annen grunn.

Litt off topic, men er nødt til å spørre: Er det sånn at du plutselig ikke tåler det lenger, type allergisk reaksjon eller kvalme etter veldig få pils eller er det det at du ikke liker det lenger? Snuser du? Det går nemlig gjetord om en kar fra Tønsberg som fikk gluten(?) allergi av å svelge så mye snus og måtte dermed også slutte å drikke øl som følge av dette. Er litt bekymret selv for at noe liknende kan skje med meg...

 

Håper jeg aldri må slutte å drikke øl. Sommerpils i båten eller på stranden om sommeren er noe av det beste som finnes!

Lenke til kommentar
Drikker nesten hver helg, og blir møkkfull hver gang, og har gjort det ganske lenge. første gangen var jeg vel 14/15..  er 17 nå.  :fun:

Du er klar over at det er ganske usunt å holde på slik? Kjipt å bli alkoholiker i ung alder

kansje du misforstod litt. har ikke hvert full hver helg siden jeg var 14. lang derifra. :p

 

men har blitt mer og mer etthvert, nå har det vel hvert nesten hver helg i 1 år ca..

Lenke til kommentar

drikker ca hver helg :p ikke helt bra, men er liksom ikke noe annet og finne på :p har sikkert holdt på sånn i 2 år nå... :ermm:

 

Når jeg drikker så pleier jeg som regel og drikke en 6'er med øl først så deretter et par dl med brennvin (karsk :love: ) :roll:

Endret av ViPeR
Lenke til kommentar

Drikker svært sjeldent egentlig. Men når jeg først drikker så går det på litt øl, rusbrus og vodka som er blandet med f.eks juice og iste. Har aldri vært så full at jeg ikke husker hva som har skjedd og hva som ble sagt. Har ikke drukket i ukedagene enda, så det har kun vært i helgene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...