Gå til innhold

Hvordan er dine drikkevaner? (alkohol)


Feh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
postgirobygget var jo konge! Bra liveband!

Yes! Var på konsert med dem i russetida i fjor jeg og. Jævlig bra liveband om jeg må få si det :thumbup: Særlig når man er litt "i form", og begynner å gaule på refrenget til Stygge lille Trine og sånn. ah...minner :)

Kjenner en del som var i fjordparken i går. Hørte det var bra. Desverre er ikke jeg russ lenger :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jeg fester så og si vær helg.. Kan til tider bli litt mye når man er like drita på Lørdag som man var på Fredagen! Men men, moro har jeg det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg drikker til kroppen ikke vil mer. Holder meg langt unna sprit, med unntak av nachspiel. Kun øl, med noen rusbrus i mellom for å få i meg noe søtt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

drikker vodka.. mindre glad i øl (uheldigvis kansje, har en tendens til og bli for mye vodka :ermm: ) drakk hjemmebrent før, men ikke nå lenger).. synes også tequila er godt.(iskald tequila med sitron er nam) drikker som regel på lørdag.. aldrig i uka

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Drikker en gang i blant, men i slutten av mars ble jeg alvorlig syk, (oprasjon osv.), og etter denne operasjonen kunne/kan jeg ikke drikke sterk alkohol (hetvin/sprit) fordi da får jeg store smerter. øl/rusbrus osv. kunne/kan jeg drikke i moderate mengder.

 

ødela russetiden "litt" for å si det sånn.

Endret av hageby1
Lenke til kommentar
... i tillegg til at jeg ikke ser vitsen med å drikke seg fra sans og samling. Men jeg er ikke på noen måte i mot å drikke.

Grunnen til å drikke seg fra sanns og samling er for å ha det utrolig gøy, faktisk mer gøy enn du noen gang har hatt i hele ditt liv! Så bli fyllesjuk dagen etterpå, og iløpet av natta har du sikkert gjort noe sprell som kompisene dine kan fortelle deg, som du kan fortelle til andre og le av i flere år :yes: Hvis jeg ikke blir full på fest har jeg det som regel skikkelig kjedelig. Å bli drita er noe av det mest gøyale som fins mener jeg. Følgene av det får man ta (pass på ølbrillene!) som det kommer. Har heldigvis aldri gjort noen ting jeg angrer på enda (og kan vel si at jeg har festa MYE).

 

eg begynte med sprit (fjortiss-fylla).. Gikk deretter over på Øl, der jeg fortsatt står.. Kan stolt innrømme at jeg aldri har drukket meg full på rusbrus :)

 

Begynner å gå tilbake til fjortiss-fylla jeg nå :whistle: Sprit er namm.

Lenke til kommentar
Jeg drikker til kroppen ikke vil mer. Holder meg langt unna sprit, med unntak av nachspiel. Kun øl, med noen rusbrus i mellom for å få i meg noe søtt.

Alltid godt med en liten smak av rusbrus etter uendelige mengder med beisk øl. :yes:

Drikker heller aldri sprit, foreløbig holder jeg meg til øl.

Ja enig, spesielt når man er ute og øla smaker fælt. Selv om man vet at 45kr for 0.25l er litt veldig drøyt...

Lenke til kommentar

Har drukket nesten hver helg siden jeg ble konfimert,er ikke mange helgene jeg har vært edru nei... og har drukket for det meste brennevin(HB) men øl er sinnsykt godt om sommeren da :cool: men begynner å bli litt lei av all den drikkingen, tror det kommer til å ta av ganske kraftig når jeg får bil lappen!

Lenke til kommentar

Drikker meg som regel ut av støvlene hver helg. Har drukket meg dritings altfor mange ganger, men det er fett!

 

18pils er vel vanlig på Lørdagsfyll...12 om jeg skal ta da rolig. Supplerer med utepils etter vorsh...Tar gjerne en øl til maten med fattern, eller til kveldsunderholdningen hverdags.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...