Feh Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvordan er dine drikkevaner, både på fest, og i det daglige liv når det gjelder berusende drikker? Hvordan påvirker dine drikkevaner hvordan du oppfører deg når du er ute/på fest? Jeg for min del begynnte med rusbrus (de to første festene i mitt liv), gikk deretter over til øl. så sprit (sprit drikker jeg fortsatt en gang i blant)... De siste månedene (etter jeg fyllte 18) har det for det meste gått i vin og noe øl... I det daglige hender det at jeg tar meg en Cognac på terrassen med fattern, eller noen pils hvis jeg er ute i båt eller på stranda. Drikker også øl/vin til mat. Nå som vi først er så godt i gang med alkohol og drikking, passet det med en tråd om det Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) tja, drikker vel litt øl og rusbrus... men er ikke av den typen som tar helt av edit: å/og Endret 28. april 2005 av aspyr Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Drikker ikke. Har jeg fått tilbud? Ja Har jeg takket nei? Ja Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 En pils eller litt vin til middag en gang iblant. Eller et par øl på byen i festlig lag. Det er vel det, har aldri drukket meg eller tenkt på å drikke meg dritings. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Klin kanon på gjæra vatn -> total blackout. Går greit ned om du blander det ut med juice. =P Ellers går det mest i øl, Newcastle om eg har råd. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg drikker 3-4 øl i godt selskap, men har aldri drukket meg sørpe dritings, og skal ikke det heller. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) drikker ikke har ikke planer om å drikke meg dritings de neste åra heller akkurat nei Endret 28. april 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 newcastle er nam nam! er vel ganske rolig i forhold til gjennomsnittet med tanke på drikking. fester litt en gang i blant, og drikker ikke oftere enn en gang i måneden iallefall Lenke til kommentar
notalive Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Jeg drikker heller ikke. Endret 28. april 2005 av notalive Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 12 stk øl på fredag og 12 stk på lørdag sann ca Har drukket hver helg i snart et år nå, jeg skal roe ned litt når jeg har rundet sirkelen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Har jeg fått tilbud? Ja Har jeg takket nei? Ja ok thx for telling drikker forøvrig litt øl, men heller cider.. heller drikke noe man liker enn å drikke noe man ikke liker Endret 28. april 2005 av sparks Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Drikker ikke. Har jeg fått tilbud? Ja Har jeg takket nei? Ja Ditto. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Drikker en del når jeg er ute. Det går vel en 14flasker ned på vorspiel. Litt mye kanskje, men det er da artig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 newcastle er nam nam! Ojeh! Slurp, slafs. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 I det siste har det blitt temmelig ofte og mye. Men i fjor var det nok ikke mer enn en gang i måneden ... Jeg drikker øl og spiritus som jeg lyster (aldri rusbrus ). Gjerne øl bare for kosens skyld, men oftest for rusen. Sånn er det. Tåler dog mye, og blir ikke idiot i fylla. Litt pratsom bare. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Drikker godt i helgene, og gjerne en pils til maten i ny og ne. Det gikk sist helg opp for meg at jeg ikke hadde hatt en helg siden jeg startet å studere i høst uten at jeg hadde vært sloshed, bestemte meg for å ta rolig helg, det var igrunn ganske chill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå