oddis89 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) jeg lurer litt på om det går ann å lagre en internett side på disken så at jeg kan brenne den ut på CD også bruke den på en data uten internett. har nemelig en data i mekke garasjen der hvor det er kjekt å ha alle manualer hehe... BTW: går det an å lagre den i favoritter også kopiere den mappen over på en CD? eller lagrer den bilder osv andre steder? har også prøvd å "lagre mål som" men er desverre sperre der gitt. skal foresten ikke publiseres BARE brukes på en anen data som er min. Endret 28. april 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Du kan vel bare lagre disse manualene som Word dokument eller lignende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) IE har muligheten til å lagre websider som "single file". Bare velg "save as" på file-menyen, og velg save as single file. Da lagres bilder, tekst og alt, i en enkelt fil. Endret 28. april 2005 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
LiZt Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Dersom det ikke funker å lagre siden og filene (ctrl+s i firefox) kan du vel ta et bilde av siden med printscr eller et dedikert program. Sistnevnte kan scrolle ned siden, slik at du får tak i alt. Det er også mulig å lagre som pdf, dersom du har et slikt program. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) ikke noe av overstående kommer til å funke sorry men takk for svar alikevel men fortell meg gjerne mer om hvordan eg kan lege dem PDF kan jeg bruke adobe reader elns.? en spesiell ting er at alle linkene skal fungere som de er på siden orginalt. eller man skal ihvertfall kunne trykke på den også scroller den ned automatisk til der det starter sånn som i diverse dokumenter i adobe reader.... EDIT: prøver firefox nå så jeg kan se om det funker... Endret 28. april 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Httrack er gratis, og burde fungere strålende for ditt behov Eventuelt kan du prøve Downloadstudio. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) npe sorry ingen tinghar funket hittil men det blir vel lettere om jeg viser dere siden jeg skal kopiere www.goldwinginfo.com det jeg skal gjøre er å kopiere delelistene i fra hver enkelt sykkel(GL1000, GL1100 osv) over på cd(er) sånn at jeg kan bruke den cd'en i maskinen som jeg har i garasjen. men det virker som om det er noen java greier så ikke noe av de tiåsene jeg har fått funker. BTW siden skal funke med alle linkene og sånn er ikke SÅ farlig om alt ikke er 100% likt bare det funker å trykke på linkene og da kommer jeg til neste side eller at den scroller ned til der hvor de greiene begynner i et WORD dokument EL. Endret 29. april 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Tedd Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Du kan jo sikkert bruke noe som dette: http://www.tenmax.com/teleport/pro/home.htm ...ikke gratis men den funker eller noe lignende som er freeware.... søk litt på google så finner du sikkert noe som funker... Tedd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 ikke noe av overstående kommer til å funke sorry men takk for svar alikevel men fortell meg gjerne mer om hvordan eg kan lege dem PDF kan jeg bruke adobe reader elns.? en spesiell ting er at alle linkene skal fungere som de er på siden orginalt. eller man skal ihvertfall kunne trykke på den også scroller den ned automatisk til der det starter sånn som i diverse dokumenter i adobe reader.... EDIT: prøver firefox nå så jeg kan se om det funker... Du kan ikke lagre dokumenter i PDF-format når du bruker Adobe Acrobat Reader, da må du ha fullversjonen av Acrobat. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 downloadstudio funket når jeg lærte meg det litt bedre men takk for alle tips Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Litt off topic, men du har ikke vurdert wlan ut til garasjen ? hehe Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Teleport Pro er et fin fint program til å rippe websider med. Men tror nok du må lete etter det på noen tvilsomme sider Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 xB: nope gidder ikke enda hehe jeg har jo trådløst som naboen bruker i nabohuset da så det er jo bare å putte i et nettverkskort i maskinen ute hehe. bare lurer på en ting. hvordan kan jeg gjøre slik at et HTML dokument starter i AUTORUN? kjekt så slipper jeg å lete igjenom alle mappene inne der etter "index.html" hehe Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 xB: nope gidder ikke enda hehe jeg har jo trådløst som naboen bruker i nabohuset da så det er jo bare å putte i et nettverkskort i maskinen ute hehe. bare lurer på en ting. hvordan kan jeg gjøre slik at et HTML dokument starter i AUTORUN? kjekt så slipper jeg å lete igjenom alle mappene inne der etter "index.html" hehe EDIT: altså sånn at "index.html" starter/åpner seg når jeg putter cd'en i skuffen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 xB: nope gidder ikke enda hehe jeg har jo trådløst som naboen bruker i nabohuset da så det er jo bare å putte i et nettverkskort i maskinen ute hehe. bare lurer på en ting. hvordan kan jeg gjøre slik at et HTML dokument starter i AUTORUN? kjekt så slipper jeg å lete igjenom alle mappene inne der etter "index.html" hehe EDIT: altså sånn at "index.html" starter/åpner seg når jeg putter cd'en i skuffen Jeg har ikke kompetanse til å hjelpe deg der, men du kan jo prøve å lage en snarvei til "index.html", for så å legge resten av filene i en egen mappe, slik at det blir lett å finne fram filen når du åpner cden. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 xB: nope gidder ikke enda hehe jeg har jo trådløst som naboen bruker i nabohuset da så det er jo bare å putte i et nettverkskort i maskinen ute hehe. bare lurer på en ting. hvordan kan jeg gjøre slik at et HTML dokument starter i AUTORUN? kjekt så slipper jeg å lete igjenom alle mappene inne der etter "index.html" hehe EDIT: altså sånn at "index.html" starter/åpner seg når jeg putter cd'en i skuffen Jeg har ikke kompetanse til å hjelpe deg der, men du kan jo prøve å lage en snarvei til "index.html", for så å legge resten av filene i en egen mappe, slik at det blir lett å finne fram filen når du åpner cden. jepp har gjort det (sjekk bildet... egentlig så må jeg LAAANGT inn i de mappene for å finne index.html) MEN det hadde vært moro å lære å lage sånn AUTORUM også hadde det vært ye enklere å ha det der. hehe. kjekt å vite det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå