Nepa5 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Er på utkikk etter en MP3 spiller med mulighet for ekstern mic og opptak. Primært skal bruke spilleren for å ta opp intervjuer, men jeg vil jo også kunne høre på musikk. Litt bittert å måtte kjøpe en diktafon. Kvaliteten på opptakene må være ganske bra og spilleren bør kunne lagre stemmeopptakene i MP3. Pris under 2000 min 512mg minne Noen som har en spiller å anbefale? Endret 29. april 2005 av Nepa5 Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 denne her har http://www.iriver.com/eu/index.asp finnes i opp til 1gb.. Forresten så lurer du sikkert på hvor du kjører micn inn. vel kjør den inn på linein. Skaff deg en slik sak som dette her på biltema koster visstnok rundt 60 spenn. den burde klare å forsterke lydsignalet fra micn Lenke til kommentar
andm Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Er du sikker på at nevnte produkt forsterker mikrofonsignalet? Det er bare en simpel hub, etter det jeg har forstått ... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) siden den går på batteri og har volumkontroll burde den klare å forsterke lyden som kommer fra micn sorry for feil link i stad. riktig link er dette: http://www.iriver.at/flash_player.html?p_id=150&L=0&view= kjøper du spiller burde det ikke være noe problem å få testa om det funker på biltema.. men det er jo innebygd mic i de der Endret 28. april 2005 av Breiker Lenke til kommentar
Nepa5 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Takk for svar. Har sett på Iriver 700 serien, den virker veldig bra. Jeg er nødt til å ha ekstern mic. Hvis jeg kan bruke line-in og den "forsterkeren" så løser det problemet mitt. Er det noen som har prøvd denne(Biltema) eller lignende forsterkere for mikrofonsignalet som kan bekrefte at det fungerer greit? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 kan hende at jeg har tatt litt vann over hodet med dem mediehubn. går ikke på batteri med det du trenger er noe som kan forsterke signalet på line in inngangen slik at mic signalet forsterkes. dermed kan du ta opp rett til mp3.. Så mediehubn passer nok ikke. Men det du er på jakt etter burde ikke være så vanskelig å finne.. sojjy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå