dkvam Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hei! Der jeg bor er vi 3stk som deler en ADSL tilkopling. Dette foregår via trådløst nettverk. min PC1 har et trådløst nettverkskort. Men saken er at jeg har en pc til(PC2) som er koplet til PC1 med en krysset TP kabel via nettverkskort. Det er ønskelig for meg å kunne bruke internet på PC2 med det trådløse nettverkskortet koblet i PC1. Er dette mulig? Jeg har knota noen timer nå uten å få det til. Jeg brukte lang nok tid til å få PC'ene til å kommunisere seg imellom. Er veeeldig takknemlig for hjelp med dette da nettverk er noe jeg ikke har peil på!! Takker for evnt. svar!!! Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kan du ikke bare ta og bridge wlan kortet med det interne lan kortet på pc1? Hva slags adsl modem/router har du? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Konfigurer Internet Connection Sharing. Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tenk om jeg hadde lest dette før jeg begynnte. Knota i hele dag for å sette opp dama sin bærbare mot internett gjennom min stasjonære før jeg kom til å tenke på at noen sikkert hadde gjort tilsvarende før.. En liten svipptur innom hw.no så var det hele over på under en halvtime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå