Gå til innhold

[løst][LØST] Dårlige navn på underforum i Akamera.no

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg irritrer meg over gjentatte Printer poster i Annet om Hardware, men dette er kanskje ikke så rart når det er en kategori- Fotoskrivere, utskrifter, papirkopier

i Digitale bilder, foto og video delen som tar for seg dette, men navnet får brukere til og misforstå.

Opplever at brukere kun leser overskriften til et forum når de er nye her og da skaper det feiloster fordi Hvis vi leser beskrivelse så står det at de skal diskuteres Blekkskrivere der, men da er har kategorien et svært dårlig navn etter min mening.

Samme tenker jeg på når jeg ser, Butikker, netthandel. Da vi har en svært lik kategori fra HW sin side, Webshop- og butikkdiskusjoner.

Og en siste ting er selve Akamera.no sin Kategori beskrivelse, · Digitale bilder, foto og video. Er noe dum siden vi faktisk har mer enn bare Bilder, foto og video underforum der inne noe som får folk til og tenke i den retningen navnet beskriver :hmm:

Hilsen:

Omy

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker hvis vi fjerner Kategorien for Butikker, netthandel og legger link hos Akamera.no om Webshop- og butikkdiskusjoner, da slipper vi og ha to svært like Underforum.

Og Fotoskrivere, utskrifter, papirkopier, Kunne da ha vært endret til Blekkskrivere, Utskrifter og Papirkopier, da har vi plusteselig en litt mer beskrivende Tittel på underforumet da beskrivelsen sier: Diskusjon og spørsmål om blekkskrivere vil jeg tro at navnet på kategorien passer bedre. Så slipper da kanskje fult så mange feiloster.

g en siste ting er selve Akamera.no sin Kategori beskrivelse, · Digitale bilder, foto og video. Er noe dum siden vi faktisk har mer enn bare Bilder, foto og video underforum der inne noe som får folk til og tenke i den retningen navnet beskriver

Hvis hadde gjort som jeg sier Over så blir forumkategori navnet litt mer korrekt, Men muligens hatt Link på hovedsiden til Printer delen, da dette kanskje er litt Annet om Hardware, Så om mulig kanskje gi Annet om Hardware et underforum?

Endret av Omy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Denne tråden kan da stenges, da alle mine spørsmål er blitt besvart og Diskuter artikkler for Akam.no er opprettet og Fotoskriver er blitt endret til mitt forslag, men Butikker, netthandel blir beholdt siden den inneholder en del foto relaterte tråder og diskusjoner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...