Gå til innhold

Ulead Videostudio8 SonyDCR-DVD201 uten lyd

Anbefalte innlegg

Hei. Har SonyDCR-DVD201 Handycamerat til onkel. Skal sette inn klipp fra det sammen film fra mitt DCR PC 105 (halvredigert) i videostudio8. Har funnet ut at dvd filene derfra må inn til pc igjennom det medfølgende programmet imagemixer. men når jeg importerer filene videre inn til videostudeo får jeg ikke lyd på de. Når jeg spiller av samme fil i feks winamp funker lyden. Hvordan får jeg inn lyden til VS 8? Har trøbbla sånn med å få inn filer både fra mitt og onkels kamera. Er skikkelig lei av dette tullet nå, og ønsker virkelig bare å få inn denne filmen. Redigerning av film skal jo være morsomt.... det er ikke hva jeg vil kalle det til nå.

Ville sette utrolig stor pris på hjelp. Hilsen Lise Marie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva du egentlig mener, men er du sikker på at du ikke får lyd når du har redigert ferdig og sender materialet tilbake til tape eller til en evnt DVD ?

Har du gått igjennom alle OPTIONS for programmet og sjekket at lyddelen er påslått og ikke muted. Kan du feks se lyddelen av filen ved avspilling, altså grafer som viser at lyden går opp og ned ?

Mvh dapre :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...