Gå til innhold

Ungdom og bruk av alkohol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Forresten, jeg har ikke brutt noen forumlover og jeg har ikke lav moral.
Idioter og annet pakk (Hylo, nr.4 og _Julenissen_) som ikke har noe konstruktivt å tilføre tråden, kan dra seg til helvete og vekk her ifra

 

Jo. Personangrep.

Javel, men det var motoffensiv.

Mot hva?

Særdeles dårlig og usaklig "motoffensiv" uansett. "Å ja, jeg er visst pakk. Blir nesten nødt til å pelle meg ut". :roll:

Lenke til kommentar
EDIT: Forresten, jeg har ikke brutt noen forumlover og jeg har ikke lav moral.
Idioter og annet pakk (Hylo, nr.4 og _Julenissen_) som ikke har noe konstruktivt å tilføre tråden, kan dra seg til helvete og vekk her ifra

 

Jo. Personangrep.

Javel, men det var motoffensiv.

Mot hva?

Særdeles dårlig og usaklig "motoffensiv" uansett. "Å ja, jeg er visst pakk. Blir nesten nødt til å pelle meg ut". :roll:

Hardt mot hardt, kaller jeg det.

Lenke til kommentar

Det er ikke forbudt å nyte alkohol før fylte 18 år, men dersom en person under 18 drikker alkohol er det begått et lovbrudd da vedkommende enten har fått kjøpt varen eller noen har gitt det til han/hun. Politiet kan derfor beslaglegge varene og kjøre personen hjem til mor og far, men vedkommende vil ikke kunne straffes.

 

At endel misforstår alkoholloven kan jeg forstå, men dersom man faktisk leser det som står i loven kommer det ganske tydelig frem.

Lenke til kommentar
Er det så forferdelig vanskelig å vente til dere blir 18 år før dere begynner å drikke alkohol?

Er det så forferdelig vanskelig å skjønne at ikke alle vil det?

Er det så forferdelig vanskelig å skjønne å komme med noen gode argumenter for synet ditt i stedet for å skifte fokus og ignorere andres argumenter?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Er det så forferdelig vanskelig å vente til dere blir 18 år før dere begynner å drikke alkohol?

Er det så forferdelig vanskelig å skjønne at ikke alle vil det?

Jeg spurte ikke de som ikke ville det.

Er det så forferdelig vanskelig å skjønne å komme med noen gode argumenter for synet ditt i stedet for å skifte fokus å ignorere andres argumenter?

Jeg har fortsatt diskusjonen, ikke skiftet fokus.

 

Dessuten er det DU som skifter fokus nå.

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar
Er det så forferdelig vanskelig å skjønne å komme med noen gode argumenter for synet ditt i stedet for å skifte fokus å ignorere andres argumenter?

Jeg har fortsatt diskusjonen, ikke skiftet fokus.

Så svar på motargumentene du har fått imot deg da.

Les selv bak i tråden, du kan jo begynne med å finne denne loven din...

Lenke til kommentar
Er det så forferdelig vanskelig å skjønne å komme med noen gode argumenter for synet ditt i stedet for å skifte fokus å ignorere andres argumenter?

Jeg har fortsatt diskusjonen, ikke skiftet fokus.

Så svar på motargumentene du har fått imot deg da.

Les selv bak i tråden, du kan jo begynne med å finne denne loven din...

Jeg har sagt at jeg ikke klarer å finne den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...