Mannn28 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hva i all verden er problemet? Det skjer ikke noe, du hører connect lyden, men du ser den ikke i verken itunes eller som ekstern harddisk? Noensom har det samme problmet. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg hadde akuratt det samme problemet , men det var med Creative Rhomba- Det kom sånn "connect lyd" , men den fant ikke spiller'n. Jeg vet ikke hva som skjedde ,men etter jeg hadde hatt dette problemet i noen uker, koblet jeg den i pc'en igjen for og prøve og fikse det , og da fant den jammen luringen av seg selv. Lenke til kommentar
ixus500 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Forsøk å koble spilleren til en annen pc for å finne ut om det er spilleren. Hvis den fungerer der kan du jo forsøk å bytte ut kablen, evt. usb-port Har hatt problemer med at den ikke gjenkjenner den på den ene porten men det er ok på den andre Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hos meg tar det ofte et par minutter... Har du bare latt den stå i en stund og skjekka om den ikke kommer opp etterhvert? Prøv det! Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har du windows XP? F.eks: hvis Gunnar bare trykker"bytt-bruker" i stedenfor Logg av,så går jo programene å kjører. Og hvis Gunnar, kjører Itunes, da finner ikke du Ipoden. Det er min erfaring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå