espen221 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg har kjøpt meg en Plextor PX-716A. Men jeg får ikke brennet med den. Har oppdatert nyeste Firmware. bruker det nyeste av nero. Buffer level vil ikke starte engang. Dma er på. Har et Abit NF7-S hovedkort vis det hjelper noe Hilsen Espen Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvis du har Nvidia sine IDE drivere - avinstaller dem og bruk kun M$ sine IDE drivere. Nvidia sine IDE drivere er kjent får å ha mange problemer. Prøvd å brenne med andre programmer? Lenke til kommentar
rogersj Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kontakt Plextor Support . Jeg hadde samme problem som deg , kontaktet Plextor , de sendte ny brenner i Posten . Krevde ikke den gamle tilbake en gang . Lenke til kommentar
espen221 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har M$ sine ide drivere installert. Har prøvd med andre brenne prog også. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har M$ sine ide drivere installert. Har prøvd med andre brenne prog også. Prøv forskjellige plater - ihverfall noen av god kvalitet som verbatim f.eks. Om mulig prøv den på en annen PC (kompis, jobb, nabo osv), da finner du ut om problemet ligger i brenner eller i PC. Lenke til kommentar
espen221 Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Nå har jeg endelig fått den til å brenne. La inn en nyere versjon av nero. Men den finner ikke mine cd-r plater(Verbatim 52x CD-R 80min 700MB (SuperAZO)). Den finner mine dvd+r plater fra verbatim. Har oppdatert til nyeste firmware(1.07). Noen som vet hvorfor den ikke finner at jeg har puttet i denne platen? Lenke til kommentar
LANcorpse Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Det uungåelige er å flashe bios på hk, formatere pcen fullstendig og legge inn drivere ordentlig, alt av drivere og OS selvfølgelig 100% oppdatert. Hvis du da bruker f.eks. Nero 6.6.0.12 og har brenneren som master på annen ide enn os-disk og du finner en plate som brenneren ikke tar: returner som reklamasjon og krev tilsendt tilsvarende av annet merke... Lenke til kommentar
espen221 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Bios på hovedkortet har jeg flashet for ikke lenge siden, så tror det er den nyeste jeg har der. jeg har også formatert hardisken som jeg har OS på, og etter hva jeg vet instalert alt av drivere og os på ordentlig vis. Brenneren er master på egen ide slot. Bruker Nero 6.6.0.12. Jeg har en laptop med brenner og, den tar disse cdene. Så det er jo ikke de det er noe feil med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå