Dan Hansen Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Her må det vel være noen gode ideer til fremtidige prosekter :razz: Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Kanskje bare jeg som ikke er helt med her, menneh...hva F4EN har dette med casemodding å gjøre?? :???: Lenke til kommentar
-Stone- Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hva med å slette topic? Useriøst..... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 23:56, Skjold skrev:Kanskje bare jeg som ikke er helt med her, menneh...hva F4EN har dette med casemodding å gjøre?? :???: tja, man kan modde ei kasse til å ligne en vannmelon? eller man kan modde en vannmelon til å ligne en PC? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 du kunne lage en kasse som minnet om et atomkraftværk, så kunne du hatt masse lys å greier inni, å sånne klistremerker på utsiden (radioactive klistre merker, du vet sånne runde, ligner på en vifte, jaja du fatter vel), så kunne du lage røykefekter, det hadde vært tøft det :smile: :smile: _________________ AMD Athlon XP 2100+ ASUS A7V333 RAID 512MB DDR PC2700 TwinMos GeForce 256 PRO :sad: 80 GB Western Digital disk :smile: Cheiftec Dragon Medium Tower m/dør sølv Memorex DVD logitech cordless desktop optical SB Live 5.1 Digit [ Denne Melding var redigert av: GeCcO på 2002-07-10 01:10 ] Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Vel.. har jo apple sin g4CUBE. Ser ut som ei firkanta vassmelon. Bilde: http://www.theapplemuseum.com/images/produ...g4cube_cube.jpg Den er litt større ein nintendo sin, men ikkje mykje, smakfullt spør du meg. Cdrom / dvd som slotin på toppen, som ein brødristar Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Den ligner på en ovn jeg har i stua...kanskje jeg kan mekke en PC inni en ovn!! JA! 2 funksjoner i en...eeh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå