Gå til innhold

NTKERNEL problem


Anbefalte innlegg

Jeg har ett problem med å få bootet windows 98se.

Det hele begynte med at jeg kjøpte en Plextor 40/12/40 cd brenner og skulle legge inn softwaren til denne.Da jeg hadde lagt inn denne fikk jeg en advarsel:"Wnaspi 32dll v1.0.0.0 detected

this version may result in unpredictable behavior of certain components".Jeg lastet ned aspi 4.70 og unzippet denne,og så prøvde jeg å kjøre den ene programfila aspii ett eller annet,men fikk ikke lagt inn denne.

Tenkte ikke mere over det inntill jeg skulle starte maskinen på nytt,etter at den hadde scannet ide drives,så kom windows 98se skriften,men da stoppet maskinen og skrev:"Under initialiseringen av enheten NTKERNEL windows-beskyttelsesfeil.

Du må starte masinen på nytt".

Jeg gjorde det og da gikk den i sikkerhets modus,da jeg restarte maskinen gikk det greit å boote opp Windows igjen,men det er når jeg har slått av maskinen helt og skal boote helt på nytt at maskinen stopper med NTKERNEL advarsel. .

Hva kan være feil?

Er det noe som kan fikses uten å legge inn Windows på nytt?

Mvh

Morgan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk nedover etter wnaspi32.dll Her så kommer du Hit

Husk det er nøye for treff å skrive korrekt eks.:

 

> Quote Google: Your original search: Wnaspi 32dll error ntkernel returned zero results.

The alternate spelling: Wnaspi32 dll error ntkern returned the results below. <

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-07-09 22:16 ]

Lenke til kommentar

Hei igjen

Har prøvd å klikke på linkene,og kommer inn på sidene,og så klikker på listen hvor de forskjellige filene er,men den siden vil ikke åpne de er veldig treige.

Det andre spørsmålet er,holder det med å laste ned NTKERN.vxd og wnaspi32dll filene og kjøre dem,vil feilen rettes da?

Sorry men er ikke expert på data,kan litt men ikke alt.

Mvh

Morgan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...