Sheriff_buford Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Noen som er med i en doom 3 klan? Bare ta kontakt om dere treng et klanmedlem På multiplayer kaller eg meg for Eirik(norway)..lol Kan vere med å starte en klan om noen er interesert? Ta kontakt Endret 1. mai 2005 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Hmm....ingen? Endret 1. mai 2005 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det er jo egentlig ganske urelevant, men Doom III er jo ikke noe klanspill da... for å være helt ærlig tviler jeg på at du får noe medlemmer i det hele tatt. Og siden jeg skriver: Bruk av for mange utropstegn (!), spørsmålstegn (?) og andre tegn er også noe du bør unngå. Det får posten din til å se veldig useriøs ut og vil også fjerne oppmerksomheten fra hva du skriver til hvordan du skriver. Ikke bruk mer enn ett utropstegn eller spørsmålstegn etter hverandre, og bruk dem helst ikke sammen (!?). Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Tviler jeg også, i mine øyne var DOOM3 er stor flopp. Jeg solgte spillet rimelig fort etter at jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Tror det blir vanskeli å finne en Doom3 klan ja....fordi som "potetfar" sa at det er ikke noe klanspill! Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) om dere følger med så er der faktisk en mengde med doom 3 klaner...! Bare ikke her i Norge Doom 3 en flopp? Rett og slett tåpelig! Du må selvklart ha interesse for den type spill Endret 30. april 2005 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Eg likte ivertfall spillet svært godt Endret 1. mai 2005 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Bruk av for mange utropstegn (!)' date=' spørsmålstegn (?) og andre tegn er også noe du bør unngå. Det får posten din til å se veldig useriøs ut og vil også fjerne oppmerksomheten fra hva du skriver til hvordan du skriver. Ikke bruk mer enn ett utropstegn eller spørsmålstegn etter hverandre, og bruk dem helst ikke sammen (!?).[/quote'] Ok no? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Så er det også en fin ting å bruke edit på sine poster istedet for å trippelposte =) btw, se tiden...døgnet med cs Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) kan sikkert bli med på en, må bare få litt info først om den. Kan du legge inn noe info om klanen her eller! Endret 4. mai 2005 av The_dark_lord Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 han spør jo egentligt om det er noen som har en klan han kan joine ikke om noen vil joine en, bare påpeker det. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Han sa han kunne vere med å starte en og, så du birde lese litt bedre. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Har joinet en clan }WTF{. Den er ikke den beste, men medlemmene ruler. Her er hjemmesiden deres. De ville gjerne ha flere fra Norge, så om noen er interesert er det verdt et besøk http://wtf-clan.low-ping.com/main.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå