kayli Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg vil ikke ha Norton lengre så jeg prøver å avinstallere, men hver gang jeg prøver får jeg meldingom at programmet svarer ikke og feilrapport blir sendt til Microsoft. Jeg får heller ikke brukt nettleseren til Mozilla Firefox. Jeg vil gjerne formatere/slette alt og legge det inn på nytt, men en noob som jeg er vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre det. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har du prøvd å avinstallere i safe mode ? Hvis programmet får kjøre så kan du neppe avslutte det, det er nok beskyttet. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Hadde problemer med å avinstallere Norman hos en kompis. Etter mye tankevirksomhet så prøvde jeg å installere den på nytt (nyere versjon) for så å avinstallere hele skjiten. Det funket! Muligens det kan funke for deg også? Ciao Endret 28. april 2005 av Master Chiun Lenke til kommentar
kayli Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 skal prøve i morgen. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hva med å sjekke supporten på Symantecs hjemmesider. Fant løsningen her en gang jeg hadde problemer med å bli kvitt Norton Internet Security. Prøv å finne ut av ting selv, det er utrolig hva du kan lære av det i stedet for å få ting servert på et fat. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Feilpost, vi har en egen hovedkategori for Programvare spørsmål Der finnes det for øvrig tråder hvor samme spørsmål er stilt tidligere: Fjerne Norton Internet Security Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg