leddja Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg har fått lånt meg en usb-hdd av en kompis. Når jeg kobler den inn kommer d opp et en beskjed dær d står høyhastighets-usb-enhet pligget inn i en ikke-høyhastighets" men finner ikke hdden på min datamasikn.. noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Aldi Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 HD kjører usb 2, mens din maskin kjører usb 1.1 ???? En mulighet iallefall. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 usb 2 ting skal vel fungere i usb1 porter? bare det at det ikke blir samme farta.. har du instlaert drivere (kansje du trenger det) har aldri brukt usb hdd så jeg vet lite Lenke til kommentar
blistex Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvis du går inn i kontrollpanelet - Administrative Tools - Computer Managment og her velger Disk Managment, så se om ikke HDD'en ligger her, men er blitt tildelt en stasjonsbokstav (F:,G:, etc) som allerede er i bruk... Skift bokstav, og alt vil nok fungere! Lenke til kommentar
pstub Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Et annet alternativ er muligens at om du bare har USB 1.1 porter, at disken ikke får nok strøm. Da trenger du en kabel med 2 kontakter som begge skal plugges i. Dukker bare opp som en enhet i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå