anders888 Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Hva synes dere om bildet? Endret 29. april 2005 av faaeri Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Hva synes dere om bilde? haha hvilket bilde? mangler bilde! Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 28. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Hva synes dere om bilde? haha hvilket bilde? mangler bilde! Sorry, men bilde kom ikke med først men har fikset det nå Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Flott, bilde men syntes husa ble litt for moderne, hytte eller noe hadde vært fint. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Veldig mye støy i bildet på fullversjon. Syns du bør klippe vekk himmelen over skyene, den er for utbrent. Ellers et koselig vinterbilde. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Synes liksom bildet ikke hadde noe motiv som pekte seg ut! Det var liksom bare ett bilde av en fin vinterdag! Men ett litt mer fast motiv hadde vært greit! Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Tja, himmelen var utbrent, og resten av bildet var for mørkt. Motivet var kjedelig, hvis ikke husene i forgrunnen hadde vært der hadde kanskje bildet blitt ok i breddeformat. Ga ikke meg noe særlig. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Jeg hakke peil på fotografering, men fra en amatør: Jeg synes det på en måte var stil i bildet, det var på en måte kaldt, og forfryst. Men de husa passet ikke inn, og det var for lyst i toppen, men det med trærne og snøen synes jeg var topp! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Bildet er bra det, men jeg tror det kunne blitt enda bedre med liggende kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå