mandela Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) er ganske lei (fører til mer stress enn en telefon ) av å drasse på to telefoner (norsk + utenlandsk simkort). finnes det noe håp for meg og min "løsning" på problemet (telefon med flere simkort samtiding)? Endret 28. april 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Joda det skal finnes. Mener å huske biltema eller Clas Ohlson hadde noe som skulle fikse dette for et par år siden.. Skal se om jeg finner noe Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det har jeg aldri hørt om, men hvis ikke telefonen din er operatørsperra kan du jo bare ha med det andre sim-kortet og putte det i telefonen når det skal brukes. (Hvis du ikke trenger begge på samtidig...) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 bruker begge samtidig dessverre og har et tredje simkort under dekselet på den ene telefonen Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ahh, å kjøre begge samtidig tror jeg nok ikke går.. På den tingen fra biltema måtte du skru telefonen av og på for å skifte simkort Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Du kan sjekke denne linken. Aner ikke noe om produktet annet enn det som står på web siden. https://sim-max.org/store/ Lenke til kommentar
Isah Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det er nok dette du er ute etter: Dual SimCard Lenke til kommentar
Armani Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 GSMTeknikk Denne Produkt gir deg mulighet å bruke to SIM-kort i telefonen samtidig uten å bytte deksel. Meget enkelt å installere, du trenger ikke noe utstyr. FOr å bytte til aktivt SIM-Kort trenger du kun å slå mobilen av/på. På nokia taster du inn *3370# for å skifte aktivt kort uten å restarte. Nei jeg jobber ikke på gsm teknikk men jeg tok og siterte hva som sto der bare. Håper dette var til hjelp modellmakt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 takk for svar, tenkte mer i retning av flere "sim-kontoer" på en gang slik man kan ha flere email-kontoer samtidig i et epostprogram Lenke til kommentar
-M- Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Må rett og slett si at jeg ikke helt forstår løsninga til GSM-teknikk. Denne løsninga ser imidlertid mer logisk ut: Read more: Dual Sim Card Modell MAI-10 passer etter sigende for N6230(i), og det er meget mulig jeg prøver en slik modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå