Gå til innhold

Sletting av signatur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

#12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen.

Ja, som jeg kan se er det ingenting galt der ja, eneste må være hvis du bruker HTML (vet ikke hvordan man ser det jeg...)

Lenke til kommentar

Fra nettiketten:

Pass på signaturen din

Dess kortere enn signatur er, dess bedre er den. En signatur skal derfor aldri gå over mer enn 4 linjer. Signaturer på vårt forum kan inneholde kontaktinformasjon, et sitat, en vits eller liknende, men aldri et bilde. Vær forsiktig, det du synes er morsomt, kan være helt smakløst for andre. Se retningslinjene pkt 12. for mer informasjon om signaturen. Også bilder av typen .png som kan være dynamiske bilder oppdatert med din CPU-temperatur eller leserens IP-adresser er ikke tillatt. Dette gjelder også selv om det ikke er noen bakgrunnsfarge på bildet eller lignende.

Din er over 4 linjer, og du overholder da IKKE alle regler for signatur din luring

Lenke til kommentar

QUOTE (gspr @ 28/04/2005 : 20:24)
Gang på gang driver en eller annen moderator og SLETTER SIGNATUREN MIN, uten å sende meg noen som helst beskjed. Jeg overholder da alle regler for signatur - hva er problemet?

6 linjers signatur, tidligere har jeg slettet 2 linjer, men de kommer jo tilbake...

Dette skal tas opp med moderator over mail/pm og ikke som en egen tråd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...