TanglewoodD Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Heisann, dumt formulert spørsmål, men visste ikke bedre Har en bra sang på maskin, hvordan kan jeg få den inn på telefon, jeg har data kabel. Det er Mp3 til mmf. Det må da være et slags program for dette ? Endret 28. april 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 det evhenger litt av hva mobilen støtter.... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Vi har en egen hovedkategori vedr. Mobil og PDA Endret 29. april 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg