Billy Bob Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Pøh, mine dører og seter var 110%, selv om de var brukt! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Vært å kikka på den.. Ser ikke så dumt ut, etter demontering og utslåing av skjerm.. Skjermen er på vei da Har vist han all rusta, så han skal ta den og. Og så skal han fikse sentrallåsen, så den har han også fått -- Rune: Bilen min har jo vært en familiebil da i 23 år Så blir litt wear and tear med en hyper gutt-unge som jeg var.. Hehe.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sant det, det blir annerledes hvis bilen har vært i familien så lenge. Angrer den dag i dag på at jeg ikke takket ja til min far sin strøkne 740 når jeg var 15-16. Ser ikke så altfor gale ut det der da, blir gøy å se når den blir på stell! Lenke til kommentar
craven Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) ahh Husker pappa sin svarte Volvo 240 Turbo 83 model svart og greier B21 motor med innsprøytning 235HK, orginale Rsport sete trekk. Nesten helt strøken og greier Men så solgte han den til en fyr i "skaun" i sør-trøndelag i 96.. hakke sett den siden Endret 15. november 2005 av craven Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Tja.. Det skjer jo ting.. Bakskjerm er endelig montert Har ingen bilder dessverre.. skal ta så fort jeg kommer meg til verkstedet.. Men, har endelig fått kjørecomputern min Så da er det bare å få en bil å montere den i Har også fått pakka mi ifra Billy Bob, med 4 stk gulvmatter, handskerom og håndbrekk-konsol så det blir godt å få alt i orden nå. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 ser nesten bare røde kryss istedenfor bilder her, jeg.. Men stoler på at den er fin ( ) så, får håpe den blir bra igjen Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 ser nesten bare røde kryss istedenfor bilder her, jeg.. Men stoler på at den er fin ( ) så, får håpe den blir bra igjen Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Ja, bildene av bilen er borte - servern er nede. Men bildet av kjørecomputern er der da.. Får vel opp servern snart, håper jeg.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Nå funker alle bildene igjen.. Bilen mekkes videre på idag fikk jeg vite, gud veit hva som skjer men.. Lakkereren har litt jobb å gjøre nå, så jeg bare håper det går fort å få lakkert men.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Godt å høre at det er framgang, den er nok snart på veien igjen skal du se. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Da har jeg enda en oppdatering å komme med. Bilen er ganske ferdig, ny skjerm er på, rust i hjulbrønn og gulv er tatt.. Den skal til lakkering på lørdag, og er på veien igjen i mine trygge hender på søndag Ganske ribba der baki også, etter rustsveising jeg ikke fikk tatt bilde av. Aah, som jeg gleder meg nå.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Sweet. Gleder meg til og se når den blir i tipp topp stand igjen. Blir det Eiker E-1 til sommern btw? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Blir nok Eiker E1, ja.. bcb har tilbud på 8000,- for komplett med dekk.. Så jeg går nok for det, og handler meg nye compomotive-felger etterhvert - og da blir eiker-felgene vinterfelger Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Eiker er pene felger... Men, vet ikke om disse passer.. http://www.norskvolvoklubb.no/forum/topic....iverse%2E%2E%2E Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 De passer de, veit du Veldig greit, 140, 160, 200, 700 og 900-serien kan alle bruke samme felger, samme inpress tilogmed Med visse unntak når det kommer til årsmodeller. De er pene de der og, men ikke helt min smak Eiker er, som jeg vet, veldig oppbrukt - men de passer så veldig bra på 240er.. Skal som sagt kjøpe meg nye så fort som mulig, og da blir eiker-felgene enten reservehjul eller vinterhjul.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hehe, godt å høre Syns eiker er litt oppbrukt... Dezent lager jo mange bra, billige felger, da Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 eller så er jo alltid Polaris ett valg.. Eller JP felger, hvis du får tak i.. Og de nye turbo-felgene. De som var til 940? *tenke* Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 eller så er jo alltid Polaris ett valg.. Eller JP felger, hvis du får tak i.. Og de nye turbo-felgene. De som var til 940? *tenke* 5274807[/snapback] Hadde jeg fått tak i ekte polaris, hadde jeg vært veldig glad.. Men det er bortimot umulig så Vet seff at Eiker er oppbrukt, men som sagt, jeg kommer abre til å bruke de 1 sesong, før jeg bytter de ut med Compomotive MO 5-eika. Uansett! Oppdatering! På fredags kveld, rundt klokka 20.00, ringte min far. Hadde en morsom nyhet sa han.. Viste seg at bilen allerede var i lakkboksen! Yay! Jeg kasta meg i bilen (som jeg bruker nå) og kjørte ned. Dette er hva jeg finner i lakkboksen: Et veldig godt syn å se Følte da, at endelig - endelig blir det bil igjen på meg.. Vi var litt usikre på om det var riktig farge, men.. Synes denne hadde litt gulskjær. Har seg seff slik at fargekode 189, den er det 4 stk av.. Men, dette var den beste sa han som lakkerte.. Videre lot jeg den stå å tørke over natta, før jeg henta den kl. 14 dagen etter, å kjørte den rett inn i smøregrava.. Et godt syn Ser ganske bra ut detta, 23 år gammel lakk vs. 1 dag gammel Ny lampe er på plass.. Og til slutt ett lite stemningsbilde.. Så koselig for meg å kunne se den igjen... *lykkelig* Ah, btw, kjørecomputern er på plass også, men ikke kobla opp: Slik, det var alle bildene Idag, søndag, skal vi montere støtfanger, vindu, lister, lampe, skiltplate og alt.. Pluss lakkere hjulbrønnen og den svarte stripa rett under det lille sidevinduet.. Så - ikveld er det bil på Morten! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Ser bra ut Peeeeen bil! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Godt å se slike bilder. Snart tilbake igjen nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå