zyrex Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Da var skiltene endelig på Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Ble stille her gitt, juli 2010 :] 240en ruller fortsatt, ikke gjort noe igrunn med den. Ikke engang det jeg hadde tenkt meg, håpe neste år. Nå har jeg tatt EU-kontroll og parkert den for vintern. Veteran til nyåret, så blir billig å ha den ihvertfall. Ny bruksbil ble kjøpt inn i sommer; Så ruller videre på en komfortabel måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bruksbil, en 2005++ V70. Jaja Bruksbil for meg er en 1988 360 Eller liknende Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 240en er bilen for fine, tørre sommerdager nå.. Cruisebilen. Alltid en herlig følelse å sette seg i den, selv om det ikke har blitt mange mila i den i sommer. Noe som dog er med på å gjøre det så spesielt. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det var lenge siden ja. Grattis med fin bruks bil;) Har fortsatt den røde 245`n enda, men med delvis bakaksel havari. Så nå er splitter "ny" aksling med truetrack bestilt. Handlet med en turkis 850R i sommer som familien bil siden vi har fått småttis;) Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Jammen var det lenge siden, Kenneth! Godt å høre du har den røde fortsatt, med ny bakaksling blir det jo veldig bra! 850R faktisk! Det er familiebilen sin. Du hadde dog god plass i 240en, det var litt av grunnen til at jeg ønsket meg ny bil, og dermed også herregårdsvogn. Grattis med småttisen, ingen småttis her ennå, men når det kanskje en gang skulle skje har vi ihvertfall riktig bil for det. Det er forøvrig en 2.0T med automat (deeeeilig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå