Zemeckis Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Pent! Du må komme treff en sommer når du er helt ferdig med bilen så jeg får sett den i real life;) Bare hatt penger eller vunnet i lotto så hadde jeg fått noen til å ta det lille av rusta som er og hel lakkert vogna mi. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Utrolig fin bil du har fått til Bare lurer på hvem som tar så overbetalt for delene du kjøper. Ser her på jobb at vi tar 1200kr for en framskjerm til din type volvo. med moms. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Utrolig fin bil du har fått til Bare lurer på hvem som tar så overbetalt for delene du kjøper. Ser her på jobb at vi tar 1200kr for en framskjerm til din type volvo. med moms. Orginal forskjerm fra Volvo? Hva med f.eks en til en 89-modell? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Utrolig fin bil du har fått til Bare lurer på hvem som tar så overbetalt for delene du kjøper. Ser her på jobb at vi tar 1200kr for en framskjerm til din type volvo. med moms. Tja, si det. Prisene jeg hadde over her, var fra Bilia Hønefoss direkte. Er det orginal framskjer dere selger, til '83? Veng selger samme skjerm til 980,- uten moms, ca.. Men Veng har jeg ikke lyst på Men takk takk :] Får håpe den snart blir like fin som den var i juni 2007. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Da beklager jeg. Trodde ikke det var snakk om orginal deler. Da blir det et annet syn på saken Vi kjører ikke orginal deler nei. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Hehe, ikke sant Nei, jeg liker ikke uorginale deler. Så er bare orginale deler jeg bruker, og dermed blir det dyrt gitt. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Inspirerende tråd. Skal huske på den og ditt tydelige pågangsmot når jeg selv begynner å stå og (mest sannsynlig) slite over min kommende rusthaug av en bil. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Jo takk! Du får ha lykke til med din og Hatt type null tid i helga, har hatt andre ting å gjøre - men detta har jeg gjort. Oh joy, så mye. Møkk Ah mye bedre, bare rust igjen her nå. Litt på baksia og.. Ferdig! Så ja. Vaska batteriplata, pussa den ned, grunna og lakkerte. Ser bedre ut ja. Dog, jeg gjorde ingen god jobb, så rusta kommer tilbake. Bare mest for å prøve meg dette, så jeg skal sandblåse den seinere. da blir det litt bedre. Handla også noen klips, så nå kan jeg sette på de to listene over dørene og den ene kanal-lista Men skal lakkere lista først, den er ikke helt svart lenger. Endret 6. november 2009 av zyrex Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Mens penga lar vente på seg - så gjør jeg klar andre deler som skal gjenbrukes. Vil bare ha reine fine deler nå ass. Tok bumpershock'en, eller hva det kalles på norsk fra delebilen.. spruta på avfettinga og skrapa. Kom jaggu meg fram et klistremerke! Det var ihvertfall det tjukkeste laget med olje og møkk på den. Så var den rein, pussa den litt ned, noe smått rust og grunna og lakka. Result; Batteriplata fikk seg en omgang også på oversida, så nå har jeg to reine fine deler som kan monteres. Dreiv på en stund og prøvde å få start på dele-240en også igår, men intet liv. Fant ut at den ikke fikk bensin, så er vel en pumpe her eller der som er gåen. kom ihvertfall ikke noe ut av forpumpa, og kom ingenting fra tankpumpa heller. Så får sjekke en annen gang litt nærmere. Tok av litt flere deler også, lister og slikt. Åpna også ene lykta for å se om det var noe stress, når jeg skal lakke innvendig. Men det var lett som bare det. Så får litt å gjøre neste gang og. Endret 6. november 2009 av zyrex Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 På tide med en liten oppdatering.. Har nettopp bestilt nytt panser, skjerm og frontplate... Så da er vi enda et steg nærmere! Mangler sånn sett da bare lakkering, men det har jeg ikke råd til, haha. Men da er det ihvertfall i hus om en ukes tid. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Daaaa kom ikke delene denna helga.. Men pappa får hente de neste uke. Har ihvertfall fått ornda litt på volvoen da, satt på lister over framdørene til slutt! Også har jeg rydda litt og vaska i motorrommet! Var fryktelig møkkete der, etter 23 år med olje og rustbeskyttelse. Jeg liker olja som passer på mot rust, men ikke overalt. Det får holde seg i sprekker og sånn. Rent og pent blei det! Helt forferdelig, altså. Tilogmed litt rust var det der og. Se slik! Nå går det an å jobbe her! slipt vekk rusta, grunna og lakka også samtidig. Etterpå måtte jeg bare bygge den sammen litt, med nedre og øvre frontplate og lyktehjørnet Ser jaggu ut som en bil! Har en del deler fra delebilen liggende nå, som jeg har sandblåst og lakkert opp igjen, av det som skal i motorrommet og sånn. Vil ha rein bil å jobbe med! Sku også vaske felga mine idag, ta dem av og spyle skikkelig, men sikringa røyk så fort jeg prøvde meg.. Så da blei det ikke noe av det. Litt for sterk den høyttrykken. Blei til at jeg kjørte litt fram og tilbake ja, og ned fra tunet. Savner skikkelig å cruise rundt.. Men! Ikke langt unna nå føler jeg. Endret 6. november 2009 av zyrex Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Da er ihvertfall alle delene i hus - panser, skjerm og øvre frontplate. Skal hjem i helga, så får vi prøvesettesammen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nais Denne bilen kommer aldri til å dø, det er jeg rimelig sikker på! For felgrens, stikk innom Mekonomen og kjøp felgrensen fra Sonax, den er helt rå Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Det nye panseret venter i garasjen.. Ny skjerm og ny frontplate. tada. Vasker hjula en god omgang Ser ikke så verst ut nå Også vaska jeg reint enda litt.. Merkelig hvor reint det kan bli Da.. er alt som gjenstår egentlig, å få lakkert dela. Så montere alt igjen, for nå har jeg så og si alle delene i hus. Bare småtteri isåfall som jeg mangler. Synd lakk er dyrt og jeg er fattig Er vel ferdig neste år. Endret 6. november 2009 av zyrex Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Man venter da hvertfall ikke forgjeves på noe godt (Sier jeg som er jomfru ) Sjekk signaturen om du trodde det Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Begynner å bli bil igjen.... Hva betalte du for delene? Tenkte å bytte ut begge mine neste år. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 9500 blei det for panser, skjerm og øvre frontplate.. Handla nedre frontplate og lyktehjørne tidligere, trur jeg ga 3500 for de edn gangen Jau Zemeckis, jeg må ha tusenmeterne dine jeg.. Komme deg på msn en dag igjen, så vi får fullført handelen Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Va fin den volvoen, syns lakken så veldig bra ut på den. Ellers så ville jeg tatt på noen større felger og senka den litt ned. Ellers veldig bra og se det er liv i en så god bil enda Lenke til kommentar
slideface Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Likte godt denne bilen, skjer det noe mer her? Vi vil ha bilder. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Har helt glemt å oppdatere denna tråden.. Lakk! Hadde ingen til å hjelpe med panseret, så det måtte vente på neste dag. Endret 6. november 2009 av zyrex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå