zyrex Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Og da har jeg kræsja og trenger en front. Ihvertfall halve. *Kan bli sett på en hugger nær deg, bærende på panser og lignende* Lenke til kommentar
daim Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ey, mye som er most i fronten da? legg ut bilder av skadene. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Girkassefestet røyk også, var skikkelig røtint, men det ble fikset der nede. kjørte bilen hjem fra danmark. Gikk helt fint, bilen er fremdeles god den. Trenger bare litt kjærlighet. Noe den skal få, såklart. Bilen jeg traff, min onkels peugeot, ble visst rammeskeiv og skal kondemneres. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvem har skyld i dette da? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Fader som du bytter navn nå da, Birger Det blir juridisk sett min feil, men onkelen min har sånn halvveis tatt på seg skylda. Vi er begge skyld i detta egentlig, slik som det hendte. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Godt at dere kom overens da OT: Du veit, er ikke alltid fornøyd med nicket.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvordan greide du dette da Morten? Men, regner da med at du får rettet opp igjen bilen Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 synd sånn som det her. var heldig det ikkje vart skade på andre fram skjermen vertfall. blir godt med arbeid det der ser det ut som Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kjipt med den skaden. Da er nytt luftfilter kjøpt, og nye klips til alle listene er kjøpt.. Så da blir det lettere på fredag, sleppe å pirke ut gamle og sjekke om alt i orden og sånn. *lade kamera* 8907559[/snapback] Hvor mye måtte du ut med for alle klipsa? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 _Larsern_: Veit ikke Jeg bare dro dit å sa jeg trengte mange klips av alt, da jeg ikke visste hvor mange jeg trengte. Så da fikk jeg en påsa med mange klips. Har ikke betalt dem ennå, så jeg kan svare deg i morra tenker jeg Lenke til kommentar
daim Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 uff. er noen deler som mangler nå ja Panser, lykter, front osv kan bli noen lapper det ja =P Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Ja, ikke sant.. Den som vil donere, bare skrik ut! Blir jo leitenes på skroten da, blir jo billige deler da. Så pusse litt på de, så få de lakkert, og så bare smekke sammen. Skal gå seg til Grill og lignende allerede fiksa, samt et orginalt utetermometer. Lenke til kommentar
daim Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 kjøp deg en billig delebil da? med hele fronten for en billig penge. du kan jo selge deler fra den. + få vrak pant på 1500 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Hehe, ja, har tenkt planen. Om jeg ikke gjør det nå, så kommer jeg til å gjøre det i nær fremtid tenker jeg.. Er jo kjekt å ha som du sier.. hehe. Lenke til kommentar
daim Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 jepp er det skal kjøpe meg en i sommer og ha stående jeg Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 uflax... Mene er det bare meg eller er bak dekke "skeivt"? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kjipa greier det her, vet hvordan du har det for å si det sånn. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Kipt, det der Morten. Spesielt når det var nylakkert og greier. Får håpe den blir like strøken med tiden. Kondolerer:) Forresten ble det mange klips du skiftet ut egentlig? Tenkte til å gjøre det samme selv. Endret 7. juli 2007 av Zemeckis Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 uflax... Mene er det bare meg eller er bak dekke "skeivt"? 9020350[/snapback] Uhm, nei ? Hvor mener du isåfall? Kjipa greier det her, vet hvordan du har det for å si det sånn. 9020389[/snapback] Jess jess.. Men gudskjelov virker det ikke sååå altfor ille. Ja, du har jo erfaring og :/ Kipt, det der Morten. Spesielt når det var nylakkert og greier. Får håpe den blir like strøken med tiden. Kondolerer:) Forresten ble det mange klips du skiftet ut egentlig? Tenkte til å gjøre det samme selv. 9021587[/snapback] Like strøken skal den bli, og bedre! Hmm, jeg tror jeg huska at jeg bbytta totalt 19 klips. De 19 kom på 330,- ca... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hvordan går det her da? Begynt med opprettinga nå eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå