Melvin Snerken Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Soting !?!? De lyktene der er jo nye, som han har skifta ut får å få bort den støgge orasje/gule... Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Enig i det, ikke sot baklyktene, blir ikke pent på hvit bil. Synes eksoshalen din helt klart ble mye bedre enn den du hadde før. Blir spennede å se hvordan den blir etter rustarbeide er gjennomført. Lenke til kommentar
1302-S Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Selvsagt skal ikke de baklyktene sotes. Er en grunn til at de bare er vite og røde.. De er jo tøffe! Ang. eksosen, Syntes det ble MYE bedre, Men kanskje en tanke høyere opp Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Blikke noe soting av baklykter her nei, det ser jo ikke ut på min bil Takk til dere andre. Skal justere den opp et ørlite hakk, ser smått merkelig ut synes jeg selv Fremdeles ikke hørt noe fra han karen som skal ta rustarbeidet, men han sa 2 ukers tid, da han var ganske opptatt.. Og har ikke fått svar ifra lakkerenen min, så får vel ta å ringe han. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Tok traktorn min ut der den hører hjemme her i helga: Veldig moro detta! Lenke til kommentar
fomle_ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 hoho du e mænn mårtn!! :!: Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 han er ikke man før han har sprutt møkk oppover hele bilen skal jeg si deg. dette er ingenting. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Detta var før jeg gikk skikkelig igang Menne, turte ikke drive så fælt, går en trafikkert vei rett ved siden av, og jeg tror jeg så bonden litt tidligere.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hehe, du fant stemningen der ja Birger Lenke til kommentar
Orihime Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Der har vi rette stemmningen ja. Hehe. Vil du kjøre mer på jorde så får du bare si ifra. Vet om et jorde der man kan herje uten at noen bryr seg Hadde vært morro. Skulle nesten ha vært filma det Hehe. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hatt dekk med spikes Freza opp hele avlingen.. Birger Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 endelig blitt kvitt sugerøret bak ja... hehe Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 bestefar-bøyen er jo feit.. Er ikke denne til salgs nå, ZyreX ? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 bestefar-bøyen er jo feit.. Er ikke denne til salgs nå, ZyreX ? 6990260[/snapback] Uhm, ikke sist jeg sjekka lokalavisa... Men nei, den er ikke til salgs, og det vil den aldri bli heller.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Daaaa har jeg prata med han karen som skal som fjerne rusta mi.. Sender den bort i morra på ettermiddagen, så blir det bra! Her er det som skal fikses: Fremre høyre hjulbue Bakre høyre hjulbue Høyre reservehjulsbrønn.. Sånn ca. hull inn i bagasjerommet der. (under støtfangern, syntes ikke så lett) Stygg ting, som kom etter støt fra gamle basskassa mi.. Så den er litt sur. Har nok spredd seg ganske mye. vært sånn i 7 mnd tenker jeg. Så, han pusser og fikser, så skal hele skjermen lakkeres på nytt, proft så klart. Tar muligens bagasjelokket i samme slengen, da det er preget av flekklakkeringer Når jeg først skal sende den til lakkering liksom. Lenke til kommentar
Orihime Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Måten du har tatt noen av de bildene på får det til å se ut som om det er ti ganger værre enn det er i virkeligheten Men den blir bra nå. Og seff tar du å lakkerer bagasjelokket også. Er jo en selvfølge det når den først skal til lakkering Skulle helst ha parkert den for vintren nå, eller kjørt på ikke salta veier. Får vaske den hver dag i stede Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Blir bra når rusta er borte, skal love den min er verre på enne hjulbuen på bakskjermen min. Samt hull i enne hjulbrønnen, og masse flekker over alt. Men det verste er at det snart blir to stk hull under bilen, i gulvet. Hvordan er understellet på bilen din da, Morten. Vurdere å avskilte den når vinteren kommer, hvis den ikke blir solgt til da. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Understellet mitt er plettfritt, med et lite unntak. Skal gå over den og, bare no bagatellmessig. Hadde en bilmekaniker til å gå over den for ikke så lenge siden.. Så alt er nydelig egentlig nå etterpå. Han som skal fikse rusta mi kalte det for luksusrust, syntes det var bare noe småtterier. Bildene er tatt så godt som mulig, i håp om at vi ser all rusta.. den leppa på i hjulbua er forferdelig.. Bilen blir nok parkert i desember. Da skal den stå resten av vintern i garasje. Prøve å unngå salta veier, og vaske ofte.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Da er bilen levert.. Nesten trist i seg selv bare det. Blir sannsynligvis kjørendes rundt i en Nissan Sunny i mens ;D den er faktisk ganske fin. Bruker lite bensin ihvertfall! Ellers.. Så skulle han fikse det meste av rusta, dørstokker og skjerm og alt.. Skulle gå over understellet også, ta det han fant av rust der. Så hvis alt gikk fint, skulle jeg få den igjen på lørdag, kanskje søndag. Gleder meg allerede. Skal snakke med lakkerenen min på mandag, satse på å få lakkert den så fort som mulig. Forhåpentligvis mandag eller tirsdag. Lenke til kommentar
Orihime Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Får håpe du får på ny lakk fort ja. Blir morro å se det ferdige resultatet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå