Zemeckis Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Morten hva heter felgene på bilen som er bilde nr.3? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Morten hva heter felgene på bilen som er bilde nr.3? 5840239[/snapback] Super DTM.. http://www.gummihuset.se/shop/itempop.asp?...875&dept_id=405 Ganske rå felger... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Du er vel å lakkerer div. ting på fronten din du nå. Jeg må kjøpe ny reflektor på høyre siden. Enne festet er knekt, andre er det ikke gjenger i det hele tatt:s Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Er vel ikke 10x18" på den Volvo'n? Det er jo i utgangspunktet BBS-replica'er. Endret 1. april 2006 av Pluggen Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er vel ikke 10x18" på den Volvo'n?Det er jo i utgangspunktet BBS-replica'er. 5849657[/snapback] 8.5x17 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Gikk til innkjøp av litt saker her, så skal det vel bli svart front i helga: kremt: Vi er et par hvite 240er nå på Hadeland Meg og en kamerat: en annen kamerat Aass sin: pluss en eller to til jeg ikke har bilde av.. Hvit er vel en vanlig farge, dog veldig fin syns jeg da.. 5835816[/snapback] Mange fine, hvite, go-førtier der ja gitt Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Heihei igjen! Tilbake fra bilen igjen! Faen som jeg vil ha på sommerdekka nå, hadde det ikke vært for at det er litt for kaldt på natta fremdeles.. Uansett, har fiksa litt i helga ja! Den store lista til venstre er slipt ned, sammenlign med helt ubehandlet list på høyresiden. De små skal over blink/parklys-lampene, de er ferdiglakkerte Ett lag ca. med rusthemmende grunning og primer Trengs godt på plast det, så.. haha Et lag med lakk, min første sprayboksopplevelse.. holdt litt for nærme, men det gikk bra.. Begge to, etter 3. lag med lakk.. Tilsammen ble det 4 lag, kanskje unødvendig, men fronten på en bil er jo mye utsatt for steinsprut.. og, bedre med for mye.. Så var det å løsne 6 skruer, for å få ut lampene.. så 4 skruer per lampe for å få av listene, utrolig oljete og fettete.. Resultat! Jeg er fornøyd ihvertfall! glemte nærbilde av tørre lister, men kan ta det til helga.. Syns det ble mye bedre enn med chrome. Lenke til kommentar
Orihime Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det ble veldig bra. Mye penere enn krom ja Blir bare finere og finere bilen din Liker ikke helt at du får finere bil enn meg men Hehe. Får vel bare leve med det Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Takk Liten konkurranse her til dere! Jeg vil gjerne finne på et navn til kjerra, men er ikke helt flink til slikt.. Så.. kom med forslag til hva jeg kan kalle bilen! Så kommer jeg til å lage ei skiltplate med navnet på.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det er volvo, og de varer evig. Så hva med "Trofast" ? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Det er volvo, og de varer evig. Så hva med "Trofast" ? 5858301[/snapback] Ikke dumt det, nei.. Kom med flere forslag! mitt forslag er "Old banger" Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Dette ble jo kjempe pent, Morten. Syns faktisk at din ble penere enn min Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Dette ble jo kjempepent, Morten. Synes faktisk at din ble penere enn min 5860764[/snapback] Hehe, takk for det Kenneth.. Det var store ord fra en med et veldig pent eksemplar.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 blei pent med de svarte listene. lakkerern min ordner det samme for meg nå. bruker skikkelig syregrunning så det ikke flasser med det første. er ett løft utseendemessig uten tvil. anngående navn.. må vel være ei dame det der vel... og må være no med hentydning til den hvite fargen... noe så uskyldig som snøhvit? hehe selv heter min "råtass".. med hentydninger til gråtass og i familie med min andre lastebil "blåtass" hehe. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 blei pent med de svarte listene. lakkerern min ordner det samme for meg nå. bruker skikkelig syregrunning så det ikke flasser med det første. er ett løft utseendemessig uten tvil. anngående navn.. må vel være ei dame det der vel... og må være no med hentydning til den hvite fargen... noe så uskyldig som snøhvit? hehe selv heter min "råtass".. med hentydninger til gråtass og i familie med min andre lastebil "blåtass" hehe. 5863182[/snapback] Satser på at dessa heller ikke vil flasse av med det første.. Men, tror jeg nettopp kom over ett sett med orginale lister.. Ingenting er bedre! Snøhvit ja.. Ble nok dessverre litt for uskyldig for meg. Har fått foreslått "The Ghost" fordi den er så stille og er hvit.. Hehe.. Men liker "old banger" fremdeles godt.. "gamle skranglekassa".. ehehe Bonus for dagen: http://zyrex.org/div_ting/volvo240accelerateandaway.wmv En liten, kjedelig video jeg laga.. 3.4 MB, kos dere.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) den accelerate and away delen var kjip. mangla liksom litt power.. men return blei dritkul. ekstrapoeng for blinking med lysa.. hehe Endret 3. april 2006 av kentsor Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 den accelerate and away delen var kjip. mangla liksom litt power.. men return blei dritkul. ekstrapoeng for blinking med lysa.. hehe 5863362[/snapback] Hehe, ja, mangla nok litt power ja, men ville ikke ta i så mye heller, vil gjerne ha igjen noen pigger til neste vinter.. Så, skal lage en ny film når jeg har satt på Galaxy-hjula.. Og jess, returen ble litt tøff syntes jeg.. tror jeg har 110-120, men så ikke på speedometeret, var opptatt med å regne ut når jeg kunne blinke Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 den accelerate and away delen var kjip. mangla liksom litt power.. men return blei dritkul. ekstrapoeng for blinking med lysa.. hehe 5863362[/snapback] Hehe, ja, mangla nok litt power ja, men ville ikke ta i så mye heller, vil gjerne ha igjen noen pigger til neste vinter.. Så, skal lage en ny film når jeg har satt på Galaxy-hjula.. Og jess, returen ble litt tøff syntes jeg.. tror jeg har 110-120, men så ikke på speedometeret, var opptatt med å regne ut når jeg kunne blinke 5863593[/snapback] hmm, så ikke ut som noen hundte sone den veien der. bryter ikke loven vel zyrex? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 den accelerate and away delen var kjip. mangla liksom litt power.. men return blei dritkul. ekstrapoeng for blinking med lysa.. hehe 5863362[/snapback] Hehe, ja, mangla nok litt power ja, men ville ikke ta i så mye heller, vil gjerne ha igjen noen pigger til neste vinter.. Så, skal lage en ny film når jeg har satt på Galaxy-hjula.. Og jess, returen ble litt tøff syntes jeg.. tror jeg har 110-120, men så ikke på speedometeret, var opptatt med å regne ut når jeg kunne blinke 5863593[/snapback] hmm, så ikke ut som noen hundte sone den veien der. bryter ikke loven vel zyrex? 5863629[/snapback] heehee.. Den veien er 80-sone.. Så jeg var visst litt over Lenke til kommentar
aremme Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Fin bil du har der holder på og lage til en 240 tic 81 mod sjølv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå