sofarot Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Awwww, må nok ha en 240 jeg og en gang... Lenke til kommentar
MadMag77 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hey Nydelig 240 du har der Zyrex. Kjøpte meg 240 i sommer jeg og, 1983 modell, B23A med M46 overdrive kasse Nå venter jeg bare på lappen, så blir det nok svidd av noen liter bensin. Utrolig strøkent eksemplar du har da. Du har et gull der Veldig gode biler å kjøre, har øvelseskjørt med 1977, 1988modell 240, selv om jeg til vanlig kjører 440 Somsagt. God bil, eller kanskje jeg burde si Traktor Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Tss, traktor du..Tanks tror jeg vi sier Lenke til kommentar
MadMag77 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hehe. Tanks med redskaps muligheter Har sett en svensk en med kraftuttak bak, som på en traktor. Men er enig, bilen er jo tanks i forhold til andre biler, burde ligge blandt "ti på topp, Tanks" hehehe. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Gleder meg fælt til å se den med senk og felger Lekkert! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Felger på januarsalg Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Bilen din er virkelig en av de peneste 240'ene jeg vet om, med unntak av vår egen 93'mod. Fint at du fikk den på veien igjen, er vel desverre en del som hadde vraka bilen bare pga det der. Nye felger og senk nå, så har du litt av en gullfugl (hvit gullfugl i hvertfall. ) Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Blir gla når jeg ser all denne responsen. Men må nok dessverre skuffe dere litt angående senkinga jeg har planlagt i januar. jeg hadde jo bare tenkt å kjøpe senkefjærer, og seinere en gang senkedempere.. Men, etter nøye gjennomtenking, er det bare tull synes jeg. Må nesten ha begge deler samtidig, spesielt med tanke på godkjenninga. Så, jeg avventer senkinga, til jeg får råd til senkedempere og -fjærer. Må gjøre det skikkelig når jeg først gjør det. Men nye felger og dekk blir det så fort sommerværet er i lufta! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Blir gla når jeg ser all denne responsen. Skulle da bare mangle, du har jo trossalt en nydelig bil. Så, jeg avventer senkinga, til jeg får råd til senkedempere og -fjærer. Må gjøre det skikkelig når jeg først gjør det. Det er iallefall jeg enig i! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Vent med senkinga viss du ikke skal ha både dempere og fjærer Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Vent med senkinga viss du ikke skal ha både dempere og fjærer 5371859[/snapback] Det skal jeg Kjøpte meg nytt kamera igår.. Tok et lite bilde når jeg kom hjem.. Ellers, i jula var jeg på ferietur til Telemark som sagt, besøke slektninger og feire jula der.. Etter ca. 25 mil med salta veier... Asfalt langt oppover listene.. måtte bruke whitesprite for å få det av.. Søskenbarnet mitt dukka opp med sin nyinnkjøpte 240 GLE, Automat.. Kjempegod bil å kjøre, beste automatkassa jeg har prøvd! woo.. Endret 9. januar 2006 av ZyreX Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Få bort den svingen på potta! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Tehe.. Får vel sette på noe effektanlegglignende ting, eller bare bytte potte ja.. Vaskes hver uke! hehe.. Planen for bilen, oppdatert * Få tak i en brukt eksosmanifold og nye pakninger, så skal den sandblåses og settes på.. Så sandblåser jeg den gamle min, og har den i reserve. Min er ikke helt tett nuh. * Ordne Pulsair-systemet, ene dysa er litt tett. Kjapp jobb, bare få tak i delen. * Ventilerte bremsekalippere og skiver foran. * Få tak i ny grill, samme type som jeg har, bare med svart ramme. Også få tak i GLT/Turbo-lister over frontlyktene (De er svarte også). Klarer jeg ikke få tak i dette, glassblåser jeg ramma og listene og lakkerer svart. * Dekk og felger kommer såklart så fort asfalten titter fram. * 850R-vinge med bremselys * Rustsveising.. Skifte ut hele bakre hjulbue på høyre side * Senking gjort skikkelig. Tror det var sånn ca. alt. Endret 10. januar 2006 av ZyreX Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Slike bilder hører alltid hjemme i en showcase. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Slike bilder hører alltid hjemme i en showcase. 5411612[/snapback] Hehe, har mange bilder liggende.. Husker du forresten vifte-bryteren? Ikke at det er så farlig nå lenger, vintern nærmer seg slutten (for meg ihvertfall), men kjekt å få litt blås på vinduene... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Trenger seriøst noen skikkelige vinterfelger.. *shrug* Pass deg, ellers lyser jeg på deg! (nærlys) Bare meg, ellers lyser baklysa mine veldig? Er bare 5w-pærer i baklampene.. Kjeder meg jeg. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 De så litt sterke ut faktisk, så lenge det kun er kjørelys. Jeg har den ennå, ligger på kommoden i gangen. Sender du meg adressen på PM/MSN, så skal jeg få gjort det en gang for alle. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ser ut som om du hadde ryggelys elns på! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ikke plasseringsmessig siden de ligger ved siden av blinklyset.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 mine lyser like mye, minst, hehe. er nok fordi pærene står så nære hverandre. lyste jo ik så fælt når jeg hadde orginalt lys i indre og ytre lampe. lurer litt på hva volvo leverte av baklys kombinasjoner ass. noen har de 2 indre, andre indre ytre, og noen kom vel med lys i alle tre. noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå