tulling03 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Den er nystartet, så alle kommentarer mottas med takk. Er ganske fersk, så jeg setter pris på konstruktive kommentarer gjerne med forslagtil hvordan det kan løses. Spesielt ønsker jeg at noen orker å se på statistikk siden, for her sliter jeg litt med desigent. siden min Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jojo, likte faktisk siden jeg. Om jeg skal trekke ned noe så må det bli headeren, den stod ikke i stil med resten av siden, spør du meg. Synes det hadde gjort seg med header og siden i ett, om du skjønner. Men så har jeg ikke så enorm kompetanse på området heller.. Men alt i alt, fin side.. Stå på videre. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hva er poenget med å klikke seg inn på hjemmesida di først? Bare irriterende. Menyen likte jeg ikke, prøv å fjern strekene under valgene og legg på en skikkelig :hiver på lenkene. Ellers ganske lite å kritisere. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 - Skjønner ikke helt vitsen med splashscreen her - Likte headeren - Hudfargen passer ikke inn - Den svarte borderen gjør det hele litt standard Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Så vidt jeg kan se har du brukt standard table border på statistikksiden (overskriftene) det er jo ikke særlig proft Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Så vidt jeg kan se har du brukt standard table border på statistikksiden (overskriftene) det er jo ikke særlig proft Har du forslagtil noe annet? Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 står freewebtemplates under.... menmen den var nå fin synes jeg Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) - Endret 15. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 ...hva med å fjerene "Free website templates" ? Will do... Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Så vidt jeg kan se har du brukt standard table border på statistikksiden (overskriftene) det er jo ikke særlig proft Har du forslagtil noe annet? <h4 style="display:block;color --- ; border: 1px solid #000;"> Overskrift </h4> ? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Prøvde dette men da får jeg ikke den bakgrunnsfargen frem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå