Gå til innhold

Character migration åpnet i Europa!

Anbefalte innlegg

Nå er character migration altså åpnet for oss i Europa også. Jeg tar en direkte quote fra wow-europe.com, da det er like greit.

We are happy to announce that the character transfers system has been opened for the European community. Players with characters on eligible high-populated realms now have the exclusive opportunity to transfer their characters to a low-population realm. Please read our Character Migration FAQ for additional information.

We are continuously working to improve the stability and performance of our realms for our players. Character transfers is the next step in this process and a good opportunity for players that have characters on high-populated realms to improve their overall play experience with reduced login queues and lag. Check our Eligible Realms page to move your character. Realms that are currently eligible to move from are Warsong, Crushridge, Ravencrest, Shadow Moon and Spinebreaker, to the new realm: Twilight's Hammer.

Please note: this is a first come, first served opportunity that is only available for selected realms and it is an irreversible one way transfer. The system will be online until the maximum amount of transfers has been reached for the destination realm.

Once again we thank you all for adventuring with us here in Azeroth, and we look forward to seeing you in the game!

Som dere ser er ikke Burning Blade en av de heldige serverene. Nå har jeg kuttet ut Burning Blade 100% selv, men jeg ønsker likevel å overføre paladinen min til en annen server. Håper dette lar seg gjøre innen rimelig tid, da Burning Blade er merkbart dårligere å spille på enn blant annet The Maelstrom.

Noen her som har tenkt å migrere forresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er dette for noe tull?

Burning Blade må jo være den serveren med mest problemer(Ihvertfall når jeg spilte på den). Den skulle stått øverst på lista.

Vil ha min lvl 35 druid vekk derifra.

Endret av hwknut
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Synes det er flott at de har tilbudt dette nå, jeg har ingen planer om å flytte, er egentlig ganske fornøyd med Shattered Hand.

Lenke til kommentar
Hvis det blir mulig å flytte fra bb gjør jeg det med en gang ;)

Ja, jeg også. Selv om det betyr at jeg må leave guilden og alle kameratene mine på den serveren. Da får man heller holde kontakten utelukkende utenfor WoW - for BB er ikke holdbar hvertfall!

Lenke til kommentar

Hvis du vurderer å migrere til Twilight og er interessert i en guild med norske/skandinaviske spillere, stikk innom hjemmesiden til >>Miles Milits << - under Apply for Membership kan du legge igjen en søknad.

Har dere spørsmål kan dere også sende en whisper til Diablito ingame.

For the Alliance!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...