SompOter Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg vurderer å kjøpe meg volvo 240 nå.. Men det eneste som er stygt på den er at det har falt av litt lakk på litt av framskjermen + litt på panseret. Noen som vet hvordan man skal fikse det? Ha på grunning o.s.v? Men hvis man har på ny lakk nå da blir jo det forskjell på resten av bilen fordi det er gammel lakk.. men men.. blir sikkert penere enn det som den ser ut nå.. Bilde medfølger.. Jeg vet jeg ikke har peiling på dette Bilde av lakken!.. takker for alle svar Lenke til kommentar
Opus Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Full omlakkering. Regn med at lakkvaliteten/lakkarbeidet er like dårlig på resten av bilen. Lenke til kommentar
SompOter Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 men det koster en god del?.. det er jo en 88-mod 240 som har gått 340 000.. vil bare dekke over litt av flekkene som er dårlige.. bilen er i bra stand.. men gidder ikke å betale så mye på den da den er så gammel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå