Sire Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Giftemål: Arne Pung gifter seg med Sabine Slikker. Hun ønsker å beholde sitt etternavn som mellomnavn selv om hun tar etternavnet til Pung. Bjørg Sprenger gifter seg med Rupert Rasshøl fra Kløfta (!) og vil også beholde sitt etternavn som mellomnavn. Theresa Fett gifter seg med Severin Suga. Severin Suga inngår partnerskap med Egil Fett. (navnet blir da litt misvisende) Gerd Tung gifter seg med Arne Pung. Hege Stæhr gifter seg med Gandalv Grå Kari Grøn gifter seg med Steffen Stær Nelly Huske gifter seg med Arild Stue Sender stafettpinnen videre.... Kilde: telefonkatalogen.no Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg hørte om et par der en person het Pil og den andre Bue. De bestemte seg for at hvis de noen gang skulle få barn, skulle barnet/barna hete Pil Bue til etternavn Lenke til kommentar
Sire Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Glemte at Anders Saus gifter seg med Agnes Brun. Gandalv Grå gifter seg igjen, men nå med Julia Grey. (hvem har sagt at dette forholdet trenger å bli kjedelig?) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg kjenner noen som sier de kjenner noen ( ) som kranglet om barnet deres skulle hete Jack eller Kay. De bestemte seg for å bruke begge (you figure out the rest). Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg kjenner noen som sier de kjenner noen ( ) som kranglet om barnet deres skulle hete Jack eller Kay. De bestemte seg for å bruke begge (you figure out the rest). Det er faktisk en sann historie! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg kjenner noen som sier de kjenner noen ( ) som kranglet om barnet deres skulle hete Jack eller Kay. De bestemte seg for å bruke begge (you figure out the rest). Den tok ikke jeg. Hjelp, noen? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg kjenner noen som sier de kjenner noen ( ) som kranglet om barnet deres skulle hete Jack eller Kay. De bestemte seg for å bruke begge (you figure out the rest). Den tok ikke jeg. Hjelp, noen? Det ble ihvertfall ikke robåt Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) jeg tar den fortsatt ikke Edit: Åååhhh Endret 28. april 2005 av PandaMartin Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Kayjack-kajak :!: var egentlig litt morsom den der.. Endret 29. april 2005 av raid2 Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 trodde det skulle bli "Jackie" jeg Lenke til kommentar
akarno Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Måtte bare sjekke, noen heter faktisk Gandalv i norge: http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do...=gandalv&fylke= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå