srbz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 bring it on home ja! den hadde jeg nesten glemt. Den er jo genial konge når jimmy setterigang meddet riffet etter introen til robert og munnspillet hans. prøv å gjette hvor mange ganger jeg har spilt akkurat det på gitar i dag!! nei, ikke gjør det. Jeg har ikke telt Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 hehe... spiller den på gitar selv jeg. Sinnsykt fett å dra forsterkeren inn i stua (når du er alene hjemme) på FULL guffe og dra det riffet...fett Lenke til kommentar
Winters Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Låt: Since I've Been Loving YouAlbum: Led Zeppelin II Ellers er jeg sannsyneligvis forumets største Zeppelin-fan. *trasker bort til alteret sitt og spiller på noen Zeppelin-låter* Haha, LOL! Jaha? Jaha... Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Låt: Since I've Been Loving YouAlbum: Led Zeppelin II Ellers er jeg sannsyneligvis forumets største Zeppelin-fan. *trasker bort til alteret sitt og spiller på noen Zeppelin-låter* Haha, LOL! Jaha? Jaha... aaakurat Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det står mellom "Misty Mountain Hop" og "The Battle of Evermore". Favorittalbum blir da IV. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ja det var ikke lett, men tror jeg sier: Låt: Over the hills and far away men flere fra samme album ligger høyt; The Ocean og The songs remain the same andre er Daze and confused og et par fra Led zep III Album: Houses of the holy Den første er veldig bra og III, men det er noe spesielt med H O T H som gjør den til et klart valg Den store minusen med gruppa er vocalisten. Holdt veldig bra til han ble svensk/amerikansk feil-infisert i stylen ( dette ødelegger jo litt på H O T H men takles brukbart på endel track) . Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 jada houses of the holy er konge-album. Jeg syns robert har en kul stemme jeg, liker den stilen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 groenn: Nei nei! Vokalisten er jo genial! Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Hehe. Selv er jeg ekstremt glad i Plant & Co, men må ærlig innrømme at hans vokal ikke alltid er av beste merke. ..men det er noe av sjarmen. Endret 30. april 2005 av SjokoladeJesus Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 groenn: Nei nei! Vokalisten er jo genial! Så absolutt! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Den store minusen med gruppa er vocalisten. Holdt veldig bra til han ble svensk/amerikansk feil-infisert i stylen ( dette ødelegger jo litt på H O T H men takles brukbart på endel track) . Stiller meg i den køen. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 groenn: Nei nei! Vokalisten er jo genial! helt enig, syns det gjør mye av zeppelin Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Beste Zeppelin album: Remasters (tror det var det det het..) Beste Zeppelin sanger: Stairway to heaven, Kasmir, Immigrant song og babe I`m gonna leave you. Det er min mening da... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Beste Zeppelin album: Remasters (tror det var det det het..) *Kremt* Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Er strengt tatt litt sjelløst å velge en "Greatest Hits"-konstellasjon som favorittalbum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå