bror_bror Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Ja, sånn som Shonah sa det er vansklig å vurdere et band men jeg tror grunnen til at de var så gode(Det her sa JPJ også) på scenen og i studio var at det var mange forskjellige musikkstiler involvert. Alle og enhver hadde forskjellig stil og når de kom sammen og spilte ble det en unik blanding som skapte Led Zeppelin Lenke til kommentar
Winters Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Låt: Since I've Been Loving YouAlbum: Led Zeppelin II Ellers er jeg sannsyneligvis forumets største Zeppelin-fan. *trasker bort til alteret sitt og spiller på noen Zeppelin-låter* Haha, LOL! Min er Led Zeppelin - The Lemon Song Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 The Lemon Song er kul vettu..."squeez my lemon!" Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har ikke hørt alle sangene til Led Zeppelin, men hittil er 'Stairway to Heaven' uten tvil min favoritt. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 da burde du høre et par til PT for det finnes mange somer ihvertfall like fine som STH Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Synes Rock & Roll fra Led Zeppelin I er genial, det er forsåvidt Communication Breakdown, Immigrant song og Black dog og.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Sang: Stairways to Heaven Album: Vet ikke Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 communication breakdown it`s allways the saaaaame! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Sang: Stairways to Heaven Album: Vet ikke med S og greier gitt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det var da fælt så pirkete??? Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 da burde du høre et par til PT for det finnes mange somer ihvertfall like fine som STH Har du noe spesielt å anbefale? Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 oj...det blir vansklig ,men jeg syns du burde høre the ocean (hvis ikke hele houses of the holy) mye bra på III`ern f.eks that`s the way, Since I`ve Been Loving You og tangerine...osv. osv. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er fortsatt nybegynner i Zeppelin-sammenheng, men Dazed and confused er min fav Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Låt: Since I've Been Loving YouAlbum: Led Zeppelin II Ellers er jeg sannsyneligvis forumets største Zeppelin-fan. *trasker bort til alteret sitt og spiller på noen Zeppelin-låter* Haha, LOL! Jaha? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Thank You!!! Må nok dele den førsteplassen med Stairway To Heaven ja. Gidder ikke ramse opp 2. og 3. plass osv, det blir så vanskelig å rangere. Skal forøvrig spille Immigrant Song på Garage i Bergen sammen med bandet mitt i Kulturskolen. Må få lov å nevne Bring It On Home, Tangerine, Celebration Day, Communication Breakdown, Babe I'm Gonna Leave You og Good Times Bad Times blant de aller beste.... edit: Synes Rock & Roll fra Led Zeppelin I er genial å? finner ingen sang som heter det jeg... Har I, II og III her, samt Stairway.... Endret 30. april 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Led Zeppelin er antakeligvis et av de få store banda hvor den låten med størst kommersiell suksess faktisk er den beste, rent kvalitetsmessig. Så får det heller være at favorittlåten skifter en gang i blant. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 bring it on home ja! den hadde jeg nesten glemt. Den er jo genial konge når jimmy setterigang meddet riffet etter introen til robert og munnspillet hans. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Synes Rock & Roll fra Led Zeppelin I er genial å? finner ingen sang som heter det jeg... Har I, II og III her, samt Stairway.... Den er fra IV. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 SjokoladeJesus: det var klokt sagt...det er sant også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå