Petrvs Romanvs Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Intended for Led Zeppelin II, but was bumped for "Whole Lotta Love." Kilde. Var sikkert derfor det gikk litt i surr for HalTan Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 /Tviholder på Led Zep bootlegene mine, og skuler bort på HalTan. Jeg var en enorm Led Zeppelin fan for 10-15 år siden. Jeg hører fortsatt mye på det, men ett eller annet har forandret seg. Er vel ofte sånn med musikksmaken? Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 coda er jo egentlig bare "left-overs" men jeg syns albumet er helt greit jeg mitt favoritt albummå være Led Zeppelin III fordidet har mye akustisk materiale i seg(og det liker jeg),men favoritt sang er vanskligere...det er jo så sinnsykt mange bra. The Ocean syns jeg er konge låt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Neinei, mente aldri at Since I've Been Loving You er på Led Zeppelin II (selv om den burde vært det, men det er en annen sak). Mente at Since I've Been Loving You er MIN Zeppelin-favorittlåt, og at Led Zeppelin II er mitt Zeppelin-favorittalbum. :-] Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 jada...Since I`ve Been Loving You er helt rå... hehe...det syns jeg vel egentlig om alle låtene Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Tror Jimmy Page spiste en bra frokost den dagen han spilte den inn, for det er faen meg tidenes solo, og den er spilt inn på ETT take. Endret 28. april 2005 av HalTan Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ai, sorry HalTan, min feil. Trodde du mente SIBLY var på Zeppelin II Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 tok jimmy Since I`ve Been Loving You på 1 take!!?!?!?Det er jo rått! robert tok vokal taket på ett take i Whole Lotta Love.. Lenke til kommentar
zappo Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Tja....liker det meste med Zeppelin, men synes Presence er bra. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sang : When The Levee Breaks. Album : Houses Of The Holy Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har ikke hørt så mye på Led Zeppelin, men jeg liker "Immigrant Song". Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Presence..har egentlig ikke no særlig forhold til det albumet, men det er dems siste album ikke sant...eller roter jeg nå..Hmm. Men det jeg har merket er at Since I`ve Been Loving You er veldig lik Tea For One Lenke til kommentar
zappo Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Presence..har egentlig ikke no særlig forhold til det albumet, men det er dems siste album ikke sant...eller roter jeg nå..Hmm. Men det jeg har merket er at Since I`ve Been Loving You er veldig lik Tea For One Her er lista på albumene i riktig rekkefølge. Led Zeppelin Led Zeppelin II Led Zeppelin III Untitled Houses Of The Holy Physical Graffiti Presence In Through The Out Door Coda Sjekk her http://www.led-zeppelin.org/index.html der står hele historien om Zeppelin. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Tja, liker det meste av det de har laget, her er noen favoritter dazed and confused stairway to heaven kashmir tea for one the ocean the lemon song (heia jpj) no quarter achilles last stand rock n roll osv osv :> Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Noen andre her som har sett Zeppelin dobbel DVD'en da? Den er orgasmisk Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Kashmir og Misty Mountain Hop. Noen andre her som har sett Zeppelin dobbel DVD'en da? Ja, og jeg holdt på å le meg i hjel. Dazed And Confused er bare så utrolig morsom. Altså, helt i begynnelsen, når bassisten spiller det rolige, døse riffet så plutselig kommer trommissen dundrende på med et utrolig upassende "break". Jeg lo som faen. Endret 28. april 2005 av Purify Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Stairway to heaven, er den beste sangen noen sinne! Den er så fantatisk at den ikke kan beskrives med ord! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Liker for øyeblikket III best. Når det gjelder sang tenker jeg vi sier When The Levee Breaks. Men det varierer selvsagt. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sang : No Quarter Album : Houses Of The Holy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå