Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Data`n restarter hele tiden

Anbefalte innlegg

Jeg har akkuratt satt inn det nye hovedkortet mitt med ny prosessor... men.. selvfølgelig, så er det noe som ikke virker... Jeg har EPoX hovedkort og Athlon ADM 64 bit prosessor... begge er 939 socket...og satt inn nytt ram...2 x 512

men... det som er problemet ditt er at jeg får først opp den status-msdos-siden... for så å avansere vidre til valg av oppstartsmodus... Der kan jeg velge mellom Sikkermodus/med nettverk og Start windows på vanlig måte... jeg har prøvd alle moduser.. men det samme skjer...

Skjermen blir sort etter en liten stund... Så starter dataen min seg på nytt... Dette skjer hele tiden... Uten noen forandringer... jeg tror ikke det er noe galt med windows for... det er kun en oppgradering jeg har gjort, ikke kjøpt en helt ny data.. Og jeg får se oppstartgreia til windows... men kun et par sekunder.. før skjermen blir sort, og den restarter...

Noen so har vært borti noe som dette, og vet hva jeg kan gjøre? Har dårlig tid så titter innom om en liten stund, og håper at noen har hjulpet meg!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel egentlig være mye forskjellig, kanskje det er en ufullstendig/korrupt installasjon av XP. Jeg anbefaler rett og slett å formatere pc-en. Hvis du oppgraderte pc-en på en pc med preinstallert windows xp, da er det nok det som er problemet. Pleier å være sånn til meg og iblant når jeg bytter spesielt hovedkort. Det blir konflikter mellom de gamle system-driverne og det nye kortet, og da kan det bli sånn som du beskriver.

Altså, formater windows. Det er et slit, men det er jo verdt det når du er ferdig :)

Lenke til kommentar

Hei, jeg hadde det samme problemet..

Da var det strømforsyningen som ikke fungerte med hovedkortet mitt! Ettersom du har kjøpt nytt hovedkort; er du sikker på at den gamle strømforsyningen er kompatibel med det nye hovedkortet?

Du kan jo prøve med en annen hvis du har det liggende, evt. låne av en kompis...

Lykke til!

Lenke til kommentar

joa.. det er nok det jeg også har trodd at er problemet.. så jeg får vel prøve det... og se om det funker... jaja.... :cry: er jo litt trist å miste alt jeg har på den ene harddisken min... men... det er visst prisen jeg må betale for å få nytt hovedkort og ny prosessor... jaja...

Takk for rådet!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...