Radi Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg har tenkt å kjøpe DJ Utstyr snart, Men DJ Utstyr er dyrt, Så jeg lurer på hvor man får kjøpt det biligst. Jeg vet om to bra butikker: DJ Butikken.no HER OG WestendDJ.com HER Westend er biligst. Jeg var faktisk i en westend butikk i går, var i London. Men det finnes sikkert biligere butikken. Er det noen som vet om noen biligere butikker ? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Radi, du radi Jeg trodde vi hadde en deal om djbutikken.no? Du fikk rabatt å greier Lenke til kommentar
Radi Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Joa, men jeg har funnet bedere tilbud....Jeg skal kansje kjøpe noe derfra Lenke til kommentar
paroa Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Så hvorfor spørr du? Når du har fått 25% rabatt på 2 cdspillere til 9000kr stk og du får ytrligere rabatt på resten av utstyret så sier jeg bare LØP Å KJØP på det andre tilbudet....hvor mye avslag er dette da? 30%? Lenke til kommentar
Radi Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Jeg vet ikke. men mye biligere er det. På noen varer kan jeg spare over 3000 kr Lenke til kommentar
paroa Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 akuratt det du sparer på EN cd spiller fra djbutikken! 12000-9000=3000kr!! på 2 cdspillere har du spart 6000kr... du kan til og med få mer rabatt bare du bestemmer deg får hva du skal ha! Jeg ser ikke problemet ditt. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Vet ikke helt hva som er billig og bra her, men er noe her Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 bruktmarkeder bruker ha djutstyr av og til Finn.no http://avforum.no/avtorget/ (har sett noe her tror jeg) http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb2/YaBB.cgi (sjekk og rullegardinmenyen for linke til andre bruktmakeder) sånn generelt er det jo uber billig og hadle bruk , og er du flink kan du prute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå