Frohman Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Hei. Jeg og tre kamerater skulle ha lan, og de eneste spillene som var bra nok til å kjøres på mi muggelmaskin var Diablo2: LoD, WC:3, CS 1.6 og Battlefield1942: Silent Heroes. Vi bestemte oss for at skulle vi ha 14 timer data må vi minst ha et spill til. Da kom vi på den geniale idéen om å laste ned GTA!. Jeg tok meg på ansvaret for å gjøre dette og samme dag søkte jeg på google etter dette spillet. Og jeg fant det her: Rocstar classics. Jeg ble selvsagt forundret av å finne spillet på produsentenes side uten kostnader, helt til jeg leste at spillet er ut av produksjon og har sluttet å selge.(DUH! ) Jeg satte igang nedlastingen øyeblikkelig. 1 og en halvtime senere var det ferdig. Jeg pakket ut min lille langvarige download med skum rundt munnen. Men nix og nei. Alt forgjeves! Når jeg starter installen får jeg bare meldinga: 16 bit Windows Subsystem C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. The system file is not suitable for running MS-DOS and Microsoft Windows applications. Choose 'Close' to terminate the application [Close] [ignore] Fint om noen hadde vist hva som er galt. -Larz PS: GTA1 spillet er moddet oppe for å tilpasse moderne datamaskiner. Endret 13. mai 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå