V36a Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvis noen leter etter et sunt forum, start her: Sunt forum Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Tja, fordi jeg ikke klarer å holde meg unna? Hw.no er som dop! nope dop er bare 1/1000000000 av gledem man år her på HW hehe Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Fordi: Jeg trives her Jeg leser mye og lærer veldig mye av det Jeg har mye fritid Jeg er nerd Jeg er en sosial taper som ikke har noe annet liv enn datamaskinen[/ironi] Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Føler du deg ikke litt unormal siden du er jente og henger på forumet blandt alle disse 1337e g33kene Jente som heter Kim André? Fredric --> edit: Fjernet litt quotes LOL, så bare bildet ditt og trodde det var deg too good to be true Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Sitter her fordi jeg kjeder meg og Hamarungdom er så treigt. Blir i grunn litt mange timer innpå dette forumet, skoledagen + ettermiddag og kveld :S Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ble nettop dritt sur på noen i familen min så satt jeg meg ned her på forumet, ble mye roligere Glemte faktisk hele greia Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg har lurt litt på det samme. Hvorfor jeg tilbringer såpass mye tid her. Jeg tror mye av grunner har vært at jeg har hadde den kjedeligste jobben i Nato en stund og derfor ikke hadde så mye annet å gjøre enn å stirre ut i luften og gjøre ingenting. Etter det syns jeg bare det var underholdende. Nå har jeg fått det jeg anser som drømmejobben som vil kreve veldig mye av meg og jeg vil få lite tid til å henge her om dagen i alle fall. Vet ikke hva som vil skje med aktiviteten her, men helt borte blir jeg nok ikke. Mye artige folk her inne, men interessante meninger og mye kunnskap. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kjeder meg. Trenger et sted å ytre meningene mine. For å lære. For å oppdage ny musikk og nye filmer. Me too. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Nå for tiden er det minialt, russetiden krever sin oppmerksomhet. Ellers er jeg vel inne en halvtime for dagen, mest for å hilse på etter hvert godt "kjente" medlemmer. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 nei si det, er vel bare gammel vane, fordi hver gang jeg poster noe får jeg aldri noe svar , men det er vel bare meg Så stort sett leser jeg andres spøsmål og mange svar Bitter jeg ? nei ikke i det hele tatt hehe Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Avhengig, enkelt og greit Neida, er nok ikke det, enda. Men jeg trives innpå her. Mye bra å lese, mye seriøst og mye tull. Hva er vel dagen uten HW? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) 2-5 timer om dagen. Har ikke spesielt mye annet å gjøre... Endret 30. april 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Fordi det er spennende å lese hva andre mener om ting og saker. Dessuten så er jeg aldri med når det skjer noe, kanskje de andre er allergiske mot meg, eventuellt så er jeg bare for slapp til å finne ut hva som foregår. Det resulterer i at jeg sitter alt for mange timer ved PC-en hver dag, og hw.no-forumet er bedre enn det meste man kan ta seg til på en PC. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Fordi eg er et usosialt kryp og det er det er noen av de (meningsløse?) tingene eg fyller dagen med... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Mangel på fritidsliv og at det er så koslig å være her (med visse unntak, selvfølgelig)! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Henger mye på forumet? Hva snakker du om? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Henger mye på forumet? Hva snakker du om? Jeg henger her pga sånne kommentarer. Forummedlemmer som Kine, Fredrik, Lars, Halvdan, Carl osv gjør hverdagen litt morsommere. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er vel på forumet pga. pure firitdsproblemer.. Eller mest sannsynlig fordi jeg synes det er mye som kjempeinteressant å lese her! Dessuten liker jeg å holde meg oppdatert å bidra med min kunnskap. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 forum er faktisk det eneste jeg driver med når jeg sitter forann pc'en.. egentlig er vi tapere hele gjengen, hæhæhæ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 I dag har jeg vært her i HELE dag.. Så pinlig Jeg har intet liv. (Idag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå