Perra1 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hei!, jeg har fått det inntrykket av at mange her bruker veldig mye tid på forumet. Derfor vil jeg spørre dere hvorfor dere bruker så mye tid her? Hva gjør det å poste på internett så bra? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ikke noe bedre alternativ. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Bruker ikke så mye tid nå, fordi det er så mye og finnepå ute. Men om vinteren er det et slit å komme seg ut, og ofte lite og gjøre, derfor er forumet en fin plass da. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kjeder meg. Trenger et sted å ytre meningene mine. For å lære. For å oppdage ny musikk og nye filmer. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har ikke annet å ta meg til. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 - Det som H4ngm4N sa - Bor 2 mil fra sivilasjonen (er ute fordet) - Får en del venner via forumet - Liker og høre hva andre mener om saker og ting Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Lite å gjøre på. og så er det vel litt artig å henge på forumet, da? Egentlig helt greit å slippe unna direkte kontakt med mennesker iblant. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 *Fordi kjæresten har reist til irland for å besøke familen. *Fordi jeg kjeder meg *Fordi det er en gammel vane *fordi jeg ikke har noe annet liv? Argh, vet ikke jeg...men det jeg vet er at det ikke er sunt.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Godt med et lite avbrekk i hverdagen. Har ikke akkurat mange bekymringer når jeg surfer gjennom forumet for å si det slik. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kjeder meg. Trenger et sted å ytre meningene mine. For å lære. For å oppdage ny musikk og nye filmer. Fordi jeg kan hjelpe andre med min kunnskap. Fordi andre kan hjelpe meg med dens kunnskap. For å høre andres mening om ting. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hovedgrunnene til at jeg er såpass mye her på forumet er; Jeg sitter her når jeg ikke har noe annet å gjøre Jeg har ikke mye annet å gjøre enn skole, venner, fotball og trening ellers - sett bort i fra litt drekking i helgene eller når det passer seg Jeg synes det er veldig avslappende å sitte på forumet her Det er veldig mange hyggelige folk her Det er vel i hovedsak de grunnene jeg kan komme på nuh. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hovedgrunnene til at jeg er såpass mye her på forumet er;Jeg sitter her når jeg ikke har noe annet å gjøre Jeg har ikke mye annet å gjøre enn skole, venner, fotball og trening ellers - sett bort i fra litt drekking i helgene eller når det passer seg Jeg synes det er veldig avslappende å sitte på forumet her Det er veldig mange hyggelige folk her Det er vel i hovedsak de grunnene jeg kan komme på nuh. Føler du deg ikke litt unormal siden du er jente og henger på forumet blandt alle disse 1337e g33kene Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Føler du deg ikke litt unormal siden du er jente og henger på forumet blandt alle disse 1337e g33kene Jente som heter Kim André? Fredric --> edit: Fjernet litt quotes Endret 28. april 2005 av svamp Lenke til kommentar
JMW Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Føler du deg ikke litt unormal siden du er jente og henger på forumet blandt alle disse 1337e g33kene Jente som heter Kim André? Fredric --> edit: Fjernet litt quotes Kim KAN være jente navn....men Andrè blir vanskeligere... I kveld bruker jeg tid her fordi: - jeg lakker dører....og det tar tid...det må visst tørke... Endret 28. april 2005 av JMW Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 De kule folka som er her Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 sitter som regel på forumet når jeg ikke har noe annet og gjøre, noe som skjer ganske ofte Ellers så er det veldig mye morsomt og interesangt og lese om her Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 -Har ikke andre ting og gjøre -Lærer noe nytt -Hyggelige folk her Sikkert fler, men sitter å gjør lekser og gidder ikke å skrive fler Har prøve om geografien til USA i morgen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Akkurat no er eg på forumet fordi eg har et prosjekt i engelsk som må leverast i morgon tidlig som eg ikkje er ferdig med.. Endret 28. april 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Akkurat no er eg på forumet fordi eg har et prosjekt i engelsk som må leverast i morgon tidlig som eg ikkje er ferdig med.. Kjenner til sykdommen. =\ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Fordi hverdagen min er kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå